וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישורת האחרונה: רובי קין יצטרך לפגוע עם המחליף של ואן אובריים

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 10:17

קניקובסקי, קארצב או גולסה. מכבי תל אביב איבדה את אחד משחקני העונה שלה ברגע מאוד דרמטי ומאמנה ניצב מול אתגר לבנות במאני טיים את המחליף הנכון לקשר היהודי הולנדי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

פציעתו של יוריס ואן אובריים, תחייב את רובי קין לקבל החלטה משמעותית באשר לקשר האחורי שיחליף אותו. ההולנדי היה מהשחקנים הבולטים של מכבי תל אביב העונה. קין הקפיץ אותו כמה מדרגות במעלה החשיבות עבור מכבי תל אביב אחרי שואן אובריים לא נספר אצל אייטור קראנקה בעונה שעברה.

אתמול עבר ואן אובריים ניתוח בברכו וסיים את העונה, דבר שיחייב את קין למציאת תחליף שישמור על הרמה שהציג הקשר היהודי. במשחק מול מכבי חיפה השבוע, הסיט קין את גבי קניקובסקי לעמדת הקשר האחורי והכניס לכר הדשא את דן ביטון מייד כשואן אובריים נפצע. זה לא עבד במחצית השנייה ומכבי חיפה השתלטה על מרכז השדה. הירידה באיכות המשחק תעמוד מול עיניו של המאמן שיצטרך לבחור לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני, מי הקשר שהוא מציב במקום ואן אובריים. קין יכול להתעקש על קניקובסקי, כפי שכבר עשה העונה עוד לפני המשחק האחרון, אבל הוא גם יכול ללכת עם עדן קארצב או אייל גולסה. קארצב הביע לא אחת העונה את שאיפתו ליותר דקות ואם קין יילך איתו, כבר ביום שני, הוא יצטרך לספק קבלות לאמירות שלו. הקשר שמאוד שונה מואן אובריים בסגנון שלו ירצה ודאי להוכיח שגם לו יש מה לתרום ובאימונים הקרובים ינסה לגרום לקין ללכת איתו.

יוריס ואן אובריים שחקן מכבי תל אביב מקבל טיפול. דני מרון
הפציעה קטעה לו עונה נהדרת. יוריס ואן אובריים/דני מרון

גולסה חזר באחרונה לשחק אחרי שנעדר לא מעט העונה, אבל מעורבותו בשער השוויון לטובת מכבי פתח תקווה במשחק הגביע, העיבה על הקאמבק שעשה. בכל אופן, קין מחזיק מהקשר הוותיק ויצטרך לבחור בינו לאופציות האחרות.

מכבי תל אביב תשוב היום להתאמן ותחל בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע. קין הבהיר לשחקנים כבר בסיום התיקו מול מכבי חיפה, שסיפור העונה הזו רחוק מלהיות גמור על אף פער 10 הנקודות. המאמן העביר מסר חיובי באשר למאמץ שהשקיעו השחקנים והעבודה הקבוצתית. אופיר דוידזאדה שקיבל אשראי בהרכב על חשבון רוי רביבו, צפוי להמשיך גם בטרנר באחד עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully