וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבן *** הזה בלתי עציר": גם שחקן ההגנה הטוב בליגה קרס מול יוקיץ'

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 12:21

גם רודי גובר ומינסוטה לא דגדגו את הג'וקר, שהוליך את דנבר לניצחון עם 41 נקודות. אדוארדס התוודה, מייקל מלון: "אי אפשר לעצור אותו ב-1 על 1"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

אם למישהו עוד היה ספק מי שחקן הכדורסל הטוב בעולם, ניקולה יוקיץ' סיפק תשובה נוספת למתלבטים: ה-MVP של סדרת הגמר בעונה החולפת שהוליך במו ידיו את דנבר לאליפות אשתקד, חגג על מינסוטה החזקה עם לא פחות מ-41 נקודות והוליך אותה לניצחון 107:116 שסידר לה את פסגת המערב, פסגה עליה היא תשמור אם תנצח במשחקים שנותרו לה מול סן אנטוניו וממפיס הנמושות.

יוקיץ', המועמד הכמעט ודאי לזכות בפעם השלישית בתואר ה-MVP של העונה הסדירה, רשם משחק 20 בקריירה של 40 נקודות לפחות כשהוא חוגג על רודי גובר, אולי שחקן ההגנה הטוב בליגה. יוקיץ', שהוסיף 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, קלע 16 מ-20 הזריקות שלקח נגד קבוצת ההגנה הטובה בליגה ונתן עוד הצהרה לקהל הביתי שלו, שראה כל העונה רק שמונה הפסדים לעומת 33 ניצחונות.

ניקולה יוקיץ' דנבר מול מינסוטה. רויטרס
נאז ריד וגובר החליפו עליו שמירות, זה לא ממש עזר. יוקיץ'/רויטרס

"ניקולה לא מתחמק מהפיזיות במשחק. הוא לעולם לא מתחמק מזה", אמר מאמן הנאגטס מייקל מלון. "רודי גובר יהיה יום אחד שחקן היכל התהילה. רודי גובר ייחשב כאחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בדור שלו. וזה פשוט מדגיש כמה ניקולה נהדר. אני לא חושב שיש מישהו ב-NBA שיכול לשמור על ניקולה אחד על אחד".

יוקיץ' מצידו היה צנוע כרגיל ופרגן לחברים שלו: "אני חושב שהם לא מקבלים מספיק קרדיט על מה שהם עושים על המגרש, והם עוזרים לנו מבחינת אנרגיה ומאמץ. אנחנו צריכים אותם". לגבי סיכויי ה-MVP שלו, שהוא ללא ספק שדרג אותם ביום רביעי בלילה, יוקיץ' התחמק ואמר, "אני חושב שאני משחק כדורסל טוב. הקבוצה משחקת כדורסל טוב. אני חושב שיש הרבה שחקנים שמשחקים כדורסל ממש טוב בליגה וכמה שחקנים ראויים לקבל את הפרס הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אנתוני אדוארדס, כוכב המפסידים, נשאל לאחר המשחק איך זה לשמור על יוקיץ' ואמר בכנות: "אני לא יודע, לא שמרתי עליו. אבל זה נראה קשה. הבן *** הזה בלתי עציר. צריך לשאול את רודי גובר ונאז ריד, אבל זה נראה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully