וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה על שפרעם בדקה ה-90+6, 0:1 לק"ש על נס ציונה

העונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה עם דרמה גדולה, כאשר ממן בפנדל סידר למוליכה 1:2, ניצחון דחוק גם לסגניתה. טבריה ויפו מעדו, הרצליה בפלייאוף העליון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

העונה הסדירה בליגה הלאומית הגיעה לסיומה היום (שישי) כאשר המחזור ה-30 נערך במלואו וכרגיל בליגת המשנה, סיפק דרמה של ממש. המוליכה בני יהודה ניצחה את בני שפרעם בשנייה האחרונה, סגניתה עירוני קרית שמונה גברה על סקציה נס ציונה ושתיהן ברחו לכל הצמרת - כי מכבי יפו הפסידה להפועל ראשון לציון ועירוני טבריה נפרדה ב-2:2 נגד מכבי הרצליה, שתשתתף בפלייאוף העליון.

איחוד בני שפרעם - בני יהודה 2:1

הניצחון האחרון של שפרעם היה 0:1 סנסציוני בבלומפילד ב-29 בדצמבר. מאז הקבוצה הזו הספיקה להחליף עוד מאמנים וחצי סגל, לקבל עונש של הפחתת שתי נקודות, להכריז על סכסוך עבודה ולהתבזות עם 11 הפסדים רצופים וסך הכול שתי נקודות בסיבוב שלם. היום היא הייתה שניות ספורות מסנסציה, אבל לא השכילה לשמור על הנקודה כי יזן נסאר גרם לפנדל ארבע דקות בתוך התוספת ומיקו ממן ניצל זאת כדי להבקיע שער ניצחון ובני יהודה שמרה על המקום הראשון בתום העונה הסדירה.

דקה 17: גול! רוזן עקף את השומר והעביר רוחב, הירש מרחבת החמש הבקיע בקלות. 0:1 לבני יהודה.

דקה 77: גול! איזו הפתעה! האורחת נראית רע וממעטת לתקוף, צ'אמבה ניצל זאת כדי להשוות במתפרצת.

דקה 85: שפרעם ב-10 שחקנים. איסמעיל ריאן ספג כרטיס אדום לפני הדקות האחרונות.

דקה 90+6: גול! בני יהודה ניצחה בשניות האחרונות! נסאר נגע בכדור עם היד ברחבה וגרם לפנדל שטותי, מיקו ממן לא התבלבל מ-11 מטר.

עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 0:1

שי ברדה ושחקניו הצליחו לקטוע רצף רע עם הניצחון על מכבי הרצליה ביום שני והיום הם לא הרשימו בלשון המעטה נגד סקציה נס ציונה, אבל טעות קשה בהגנת האורחת סידרה לדוד דגו כבר בדקה ה-18 את השער היחיד במשחק ושבזכותו המדורגת שנייה בטבלה הצליחה להגדיל את הפער מעירוני טבריה וממכבי יפו, אולי בדרך חזרה לליגת העל. נס ציונה קיוותה לרשום ניצחון חוץ היסטורי על קרית שמונה, באצטדיון בנתניה כידוע לנוכח הנסיבות, והיא במרחק שלוש נקודות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן.

דקה 18: גול! השחקנים בכתום הרימו ידיים וביקשו נבדל, דגו החופשי התקדם לשער וכבש את ה-0:1 של קרית שמונה.

עומר פרץ, מאמן בני יהודה. מאור אלקסלסי
ניצחון דרמטי לבני יהודה ועומר פרץ מתקרב לליגת העל/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - מכבי הרצליה 2:2

מכבי הרצליה הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון ועמדה במטרה שלה. לעומתה, זו מעידה שפוגעת קשות בסיכוייה של עירוני טבריה להעפיל לליגה הבכירה. אלירן חודדה ושחקניו אמנם סופרים כבר שבעה מחזורים ללא הפסד, אבל זה עוד תיקו מאכזב מבחינתם - במשחק שבו כבר הצליחו להיחלץ מפיגור ולהפוך. ירושלמי עם שתי קרנות נהדרות בישל פעמיים והרצליה חוגגת את הבטחת השתתפותה בפלייאוף העליון.

דקה 14: גול! קרן מימין של ירושלמי הסתיימה בנגיחה מצוינת של דומביה לרשת. 0:1 להרצליה שמתקרבת להבטחת המקום בפלייאוף העליון ומסבכת את טבריה.

דקה 29: גול! קונסטנטין ספק בעט ספק מסר רוחב, אבל כך או אחרת שעבאן מקרוב קבע 1:1.

דקה 36: גול! המהפך הושלם. אמסלם הקדים את חביבאללה לכדור גובה, אבל הדף רע וקונסטנטין ניצל זאת כדי להבקיע את ה-1:2.

דקה 47: גול! שוב קרן של ירושלמי, שוב נגיחה פנימה. רועי רבינוביץ', שעלה מהספסל, הבקיע בנגיעה הראשונה שלו בכדור והרצליה השוותה ל-2:2.

מכבי יפו - הפועל ראשון לציון 2:1

מכבי יפו ממשיכה לאבד כובה. אחרי שצברה נקודה אחת מתשע האחרונות, היום היא כבר עלתה ליתרון משער של גיל יצחק, אבל תשע דקות בלבד לקח לאורחת להשוות וארבע דקות היא כבר השלימה מהפך. אם לא די בצרות, דוד מרטן הוציא במחצית את השוער אלמוג מלול ששגה בשער והתעמת עם אוהדי הקבוצה בירידה למחצית. יפו כבר במרחק של 10 נקודות מהמקום השני ואילו הפועל ראשון לציון עם ניצחון שני רצוף, שלושה ימים בלבד אחרי שניצחה את הפועל נוף הגליל במשחק החוזר שנערך בעקבות תנאי מזג האוויר ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום ה-14.

דקה 27: גול! מי אם לא גיל יצחק העלה את מכבי יפו ליתרון. הניסיון הראשון שלו נבלם, אבל הוא זכה להזדמנות חוזרת ומכחמישה מטרים ירה למשקוף ופנימה.

דקה 36: גול! ניסיון הרחקה כדי למנוע מתפרצת של יפו הפך לכדור מדהים שקיבל ברחבה רועי זריהן, שנשאר ברחבת היריבה אחרי כדור קרן וכבש.

דקה 40: גול! ראשון לציון השלימה מהפך. פרץ מסר רע עם העקב וסידר מתפרצת לאורחת, ששון שעלה מהספסל בעט מחוץ לרחבה ומלול ירד רע, איחר לכדור וספג.

דקה 46: מלול התעמת עם אוהדים בירידה למחצית השנייה והוחלף בעדי נסה שנכנס לשער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילון ירושלמי שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
אילון ירושלמי בישל פעמיים ומכבי הרצליה בפלייאוף העליון/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה 1:2

בעונה שעברה הייתה נוף הגליל מתחת לקו האדום ובמרחק שמונה נקודות מהמקום ה-14 ערב המחזור ה-30, ואז החלה בקאמבק מרשים שהסתיים עם הישרדות במשחק המבחן. היום היא התאוששה מההפסד הכואב להפועל ראשון לציון, יממה אחרי שהובילה עליה והייתה בדרכה לניצחון, ואפילו הצליחה להתקרב לטבריה וליפו שמעדו, אם כי המרחק מהמקום השני נותר על 13 נקודות. עפולה לא הצליחה לנצח בגרין לראשונה מאז דצמבר 2016 והתקשתה ללא ארז איסקוב ורז כהן המורחקים, התקרבה לירידת ליגה כי הפער מהמקום ה-14 צמח לשבע נקודות.

דקה 72: גול! שדו הרים קרן, סבר המחליף התמקם היטב ונגח פנימה. 0:1 לנוף הגליל.

דקה 89: גול! החבורה של מוטי איוניר סגרה עניין שער קל של בושנאק אחרי בעיטה של סבר למשקוף.

דקה 90+6: גול! עפולה הצליחה לצמק עמוק בתוספת הזמן, תומפסון הבקיע מזווית קשה מאוד.

הפועל כפר סבא - הפועל ניר רמת השרון 1:1

ארי כהן שהצטרף מהפועל תל אביב בינואר ממשיך להוביל את הירוקים. היום הוא הבקיע בנגיחה והעלה את מאזנו ל-5 שערים ב-10 משחקים, הפועל כפר סבא נותרה עם הפסד בודד ב-11 משחקיה האחרונים. היא במרחק שלוש נקודות מסקציה נס ציונה ומהפועל רמת גן במקומות 12 ו-13. לעומתה, רמת השרון שסיימה את העונה הסדירה במקום השישי והיא רגועה מאוד לקראת המשך העונה.

דקה 14: גול! שון עדרי נכנס לרחבה ונותר לבד מול השער, בעט לפינה הקרובה וכבש. 0:1 לרמת השרון.

דקה 57: גול! ארי כהן עם שערו השני ברציפות והחמישי בעשרה משחקים, הפעם בנגיחה קשתית מקצה הרחבה שסטולר היה צריך לקחת.

אריק ינקו שוער הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
חזר לשער וספג לקראת הסיום. אריק ינקו/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 1:1

קבוצה נוספת שנמצאת במגמת התאוששות היא הפועל רמת גן. היום היא לקחה בביתה נקודה יקרה, ואולי הייתה משיגה הרבה יותר לולא טעות קשה של השוער שלה בן גורדין שקיבל מסירה מאחד משחקני ההגנה, עצר את הכדור ואיפשר לפטשי שלחץ אותו לחטוף לו ולהבקיע. שגיא דרור שנמצא בכושר מצוין הציל את האורדונים מהפסד בדקה ה-80 והם נותרו במרחק 3 נקודות מכפר סבא.

דקה 24: גול! לא להאמין שזה מה שקרה. השוער המקומי גורדין קיבל מסירה פשוטה ועצר את הכדור, אבל לא שם לב שסאשה פטשי נמצא שם, חטף לו בקלות לגלגל לרשת החשופה.

דקה 80: גול! שגיא דרור השתלט על כדור שהורחק, כיוון ובעט כדור חד ומדויק שנעצר רק ברשת. 1:1.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עכו 2:1

הפועל עכו הצליחה להכריע את ההתמודדות בדקה ה-90+11 ורווה אסייג לשניות ספורות חגג, אבל במהרה הבין שמכבי הרצליה סחטה נקודה מטבריה ושעכו סיימה תשיעית ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון. כפר קאסם במחזור הקודם קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 1:3 בנס ציונה, אבל שבה לסורה וסיימה את העונה הסדירה במקום ה-10, מרחק ארבע נקודות מעכו שניצחה אותה ונותרה מעליה בטבלה. נתנאל חגאני הבקיע לזכות עכו ראשונה אחרי חודש וחצי.

דקה 10: גול! כפר קאסם עלתה ליתרון מהיר אחרי שכדור ארוך נשלח לאיהאב אבו אלשיך שחלף על פני אטיאס שהחליק, עבר גם את השוער אבו חמדאן וגלגל פנימה.

דקה 21: גול! עכו לא מוותרת על המקום הפלייאוף העליון ומשווה במהרה, מבישול של אקוסה-במפה לחגאני שממרכז הרחבה הבקיע.

דקה 90+11: גול! רווה אסייג הבקיע בפנדל והפועל עכו ניצחה, אבל תסיים תשיעית ומחוץ לפלייאוף העליון.

מלך שערי הליגה:

1. גיל יצחק (מכבי יפו) 19 שערים
2. והיב חביבאללה (עירוני טבריה) 12
3. נתנאל חגאני (הפועל עכו) 11
3. אלפרדו סטיבנס (עירוני קרית שמונה) 10
4. מתן בית יעקב (מכבי יפו) 10
-. פרנק ריבולייה (הפועל עפולה) 10
-. ריצ'רד קולה אמבומבו (הפועל ניר רמת השרון) 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully