וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "לא נותר לי עוד הרבה זמן לחיות. זה רציני"

כוכב ה-NBA בעבר ומי שגם שיחק בהפועל תל אביב, בריאיון יוצא דופן על ההתמודדות עם אי ספיקת כליות: "אם לא הדיאליזה, כנראה לא הייתי חי יותר משבוע או שבועיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

נייט רובינסון, ששיחק במשך 11 שנים ב-NBA והפך לאחד מכוכביה של הליגה בזכות השנים הגדולות שלו בניו יורק ניקס, ממשיך במאבק על חייו. כוכב העבר בן ה-39, שבמרץ 2016 נחת בישראל לתקופה קצרה כרכש מפתיע במיוחד של הפועל תל אביב, במשך כארבע שנים מתמודד עם מחלת כליות קשה ובריאיון ל"דיילי מייל" הודה שלא נותר לו עוד הרבה זמן לחיות אם לא תימצא לו בקרוב התאמה לכליה חדשה.

כדורסלן העבר חשף כי הוא סובל מאי ספיקת כליות לפני כשנתיים, אבל החיפוש אחר כליה שתציל את חייו נמשך קרוב לארבע שנים. "אני יודע שלא נשאר לי הרבה זמן לחיות אם לא אשיג כליה. אני יודע את זה, לכן אני רוצה למצות את החיים כמה שאני יכול. יש אנשיף שהגוף שלהם דוחה דוחה את הטיפול בדיאליזה, אבל תודה לאל זה לא המקרה ואני יכול להמשיך לחיות. אם לא הדיאליזה, כנראה לא הייתי חי יותר משבוע או שבועיים. זה רציני, אסור לי להחמיץ טיפול. כל טיפול אורך ארבע שעות, שלושה ימים בשבוע. הטיפול עוזר לי ובזכותו אני חי".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא נותר לי עוד הרבה זמן לחיות". נייט רובינסון/ברני ארדוב

עוד אמר רובינסון: "אני מנסה ליהנות מהזמן כל עוד אני מרגיש בריא. אני מבלה עם הילדים, עם המשפחה ומשחק כדורסל, עושה את הדברים שאני אוהב. שיניתי את הרגלי התזונה ואני מנסה לאכול טוב יותר, להתרחק מאוכל מעובד, אלא אוכל פירות ואוכל מבושל ובריא יותר שיעזור לי לשרוד ככל שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully