וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק לפרוטוקול? במכבי תל אביב רוצים להראות רצינות ומקצוענות

הצהובים יעלו למשחק האחרון בעונה הסדירה נגד מילאנו (חמישי, 21:05) כשעודד קטש צפוי לחלק את הדקות בין שחקני הסגל כדי לא ליצור עומס לקראת הפלייאין בשלישי. דיברתולומאו הפצוע נשאר בארץ, תומאסון ייכנס לרוטציה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

מכבי תל אביב תנעל מחר (חמישי, 21:05) את העונה הסדירה ביורוליג כשתארח בבלגרד ארינה, שהיה מכונה עד לפני שבוע בדיוק השטארק ארינה, את מילאנו האיטלקית. הצהובים איבדו בשבוע שעבר את הסיכוי שלהם להיכנס ישירות אל הפלייאוף בעקבות ההפסד לברצלונה ויסיימו את העונה במקום השביעי גם אם יפסידו למילאנו. האיטלקים מדורגים במקום ה-12 לפני מחזור הנעילה,ואם ינצחו את מכבי ובמקביל אנאדולו אפס ופרטיזן בלגרד יפסידו, יגנבו את המקום העשירי שמוביל אל הפלייאין.

מכבי המריאה בשעות הצהריים המוקדמות אל בלגרד ותקיים בערב את האימון המסכם לקראת המשחק. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא הקפטן ג'ון דיברתולומאו שנפגע בכתפו בהפסד לעירוני נס ציונה ויזכה למנוחה במשחק הקרוב וכן במשחק במוצאי שבת נגד הפועל חולון. במכבי יעבדו עם דיברתולומאו בימים הקרובים על מנת שיוכל להיות כשיר למשחק הפלייאין ביום שלישי הבא, משחק שניצחון בו יבטיח לצהובים את המקום השביעי בטבלה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו תומאסון. דני מרון
יזכה להזדמנות ביורוליג. תומאסון/דני מרון

במכבי תל אביב הבהירו לשחקנים שלמרות שהמשחק נגד מילאנו הוא הכי פחות חשוב בלוח המשחקים השבוע, שכן בליגת העל לצהובים יש מטרה מוחשית לעומת המשחק הספציפי הזה, הם מצפים מהם לגשת אליו בצורה מקצוענית ורצינית ולנצח. עודד קטש צפוי לחלק את הדקות בין שחקני הסגל, כשכמעט כל אחד מ-12 השחקנים צפוי לעלות על המגרש ולקבל דקות, על מנת שלא יווצר עומס על חלק מהשחקנים לקראת המשימה הגדולה המתקרבת.

בקבוצה מקווים ללמוד מהטעויות שנעשו בניצחון על עירוני נס ציונה אמש, שכללו הורדת רגל מהדוושה בשלב מוקדם של המשחק, במה שכמעט עלה להם במשחק. בהיעדרו של דיברתולומאו, מי שצפוי להיכנס לרוטציה אחרי שמיעט לשחק עד כה ביורוליג הוא ג'ו תומאסון, ששותף בשני משחקי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully