וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובל יאריך חוזה בבאיירן מינכן ויחזור בתור השוער הבכיר ב-2025

דיווח ב"בילד": השוער ימשיך בשטוטגרט גם בעונה הבאה, אבל בתמורה יחתום עד 2030 ולאחר מכן ישוב למועדון מהדלת הראשית. כיצד הדבר ישפיע על דניאל פרץ?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

דניאל פרץ נרכש על ידי באיירן מינכן תמורת 5 מיליון יורו ממכבי תל אביב בקיץ האחרון בתקווה להיות שוער העתיד של הבווארים, אבל נראה, לפחות נכון לכתיבת שורות אלה, שיהיה יורש אחר למנואל נוייר. על פי הפרסום בגרמניה היום (רביעי), השוער הבכיר של באיירן מינכן ב-2025 יהיה אלכסנדר נובל שנמצא על סף הארכת חוזהו עד 2030.

נובל בן ה-27 עבר משאלקה לבאיירן מינכן ביולי 2020, אבל מאז יצא להשאלות במונאקו ובשטוטגרט שבמדיה הוא צפוי להישאר כמושאל גם בעונה הבאה - בתמורה להארכת חוזהו עד 2030 כאמור. על פי הדיווח של הכתב פלוריאן פטנברג מהעיתון "בילד", הכוונה היא שנובל ישוב בקיץ 2025 בתור השוער הבכיר של הקבוצה, בהנחה שמנואל נוייר יתלה את הכפפות.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Sebastian Widmann, GettyImages
נובל מקדים אותו, לפחות כרגע. דניאל פרץ/GettyImages, Sebastian Widmann

דניאל פרץ חוגג יום הולדת 23 לנועה קירל

כזכור, רק השבוע במסיבת העיתונאים נשאל תומאס טוכל על דניאל פרץ, השוער שלישי בסגל הנוכחי, ואמר עליו: "דניאל בחור מדהים, אישיות אדירה, עם מנטליות מהטופ. הוא נראה נהדר באימונים ותמיד מרוח לו חיוך על הפרצוף. הוא בחור ממש טוב והביצועים שלו באימונים מעולים. ברור שיש לו אפשרות ללמוד המון משוערים כמו מנואל נוייר וסוון אולרייך שנמצאים סביבו, ומלאים בניסיון. בסך הכל, אנחנו מאוד מרוצים מדניאל".

למרות האמור לעיל, פרץ צפוי לצאת להשאלה בעונה הבאה וינסה להרשים את ראשי באיירן מינכן, אולי לקראת חזרה אפשרית ב-2025 גם כן. אם יעמוד במשימה, הוא יוכל להתחרות עם נובל על אפודת השוער הראשון. נוייר בן ה-38 צפוי לשחק גם בעונה הבאה, שסביר שתהיה האחרונה שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully