וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף הבישולים של גורפינקל בסין נעצר, לביא שוב הפסיד ביפן

המגן לא הצליח לבשל משחק שלישי ברציפות, אך צ'נגדו רונגצ'נג ניצחה 0:3 את ז'ג'יאנג ונותרה ללא הפסד העונה. הקשר השלים 90 דקות, גמבה אוסקה נכנעה 2:0 ביוקוהאמה. בסרביה, נאתכו ופרטיזן בחצי הגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

רצף הבישולים של יהב גורפינקל נעצר היום (רביעי), אבל קבוצתו צ'נגדו רונגצ'נג ניצחה 0:3 את ז'ג'יאנג ובתום חמישה מחזורים בליגה הסינית היא עם ארבעה ניצחונות ותיקו, מרחק שלוש נקודות מהפסגה שבה ניצבת שנגחאי שנואה.

גורפינקל שעבר מהפועל תל אביב בפברואר, השלים 90 דקות בפעם החמישית, אבל אחרי שבישל בשני המשחקים האחרונים, לא עשה זאת הפעם.

נטע לביא במדי גמבה אוסקה. דף הפייסבוק של גמבה אוסקה, אתר רשמי
עוד הפסד. נטע לביא/אתר רשמי, דף הפייסבוק של גמבה אוסקה

* ביפן, נטע לביא השלים 90 דקות בהפסד של גמבה אוסקה 2:0 ליוקוהאמה מרינוס. לביא וחבריו ספגו הפסד שני רצוף והם ללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והשלים 59 דקות ברבע גמר הגביע הסרבי נגד ווזדובאץ'. הישראלי הוחלף ביתרון 0:1, אבל פרטיזן ספגה בתוספת הזמן את השוויון ובסופו של דבר עלתה לשלב ארבע האחרונות אחרי דו קרב פנדלים שבו נאתכו לא נטל חלק, אבל חבריו עשו זאת גם בלעדיו.

* בקפריסין, אליאל פרץ הוחלף בדקה ה-59 בהפסדה של אפולון לימסול 2:1 לפאפוס בחצי גמר הגביע. עם זאת, ביום רביעי הבא הקבוצות ייפגשו למשחק גומלין.

* בהונגריה, פרנצווארוש ואבו פאני ניצחו 1:2 את דיושגיורי במחזור ה-21. הקשר השלים 90 דקות וקיבל כרטיס צהוב.

* בליגה הסלובנית, סער פדידה עלה מהספסל לשמונה הדקות האחרונות ב-2:2 של אולימפיה לובליאנה נגד ראדומלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully