וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכתר אלוף חדש במונטה קרלו: רובלב הודח בסיבוב השני

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 18:01

הרוסי שנמצא במומנטום רע מאוד הפסיד 6:4, 6:4 לפופירין האוסטרלי. סינר דהר לסיבוב השלישי, ציציפאס קבע דייט עם זברב וגם מדבדב העפיל שלב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

הפתעה גדולה נרשמה היום (רביעי) בטורניר מונטה קרלו, כשהאלוף המכהן אנדריי רובלב הודח בסיבוב השני עם הפסד 6:4, 6:4 לאלכסיי פופירין, האוסטרלי המדורג 46 בעולם.

מנגד, המדורג 6 בטורניר נמצא בשפל גדול ועומד על מאזן שלושה הפסדים לצד ניצחון בודד מאז שהודח בחצי גמר טורניר דובאי (ניצחונו היחיד היה על אנדי מארי).

מי שלא התקשה לרגע הוא יאניק סינר, שרשם 1:6, 2:6 מוחץ על סבסטיאן קורדה בדרך לסיבוב השלישי. בשלב הבא יחכה לאיטלקי הלוהט יאן-לנארד שטרוף הגרמני, שניצח את בורנה צ'וריץ'. גם דניל מדבדב (4) הבטיח את מקומו עם 2:6, 3:6 תוך שעה וחצי על גאל מונפיס ובשלב הבא יפגוש את קארן חצ'אנוב שהדיח את סרונדולו הארגנטינאי בשלוש מערכות.

הטניסאי הרוסי אנדריי רובלב. רויטרס
מה יהיה? רובלב/רויטרס

סטפנוס ציציפאס, שזכה פעמיים במונטה קרלו, עלה גם כן לסיבוב השלישי עם 1:6, 0:6 על תומאס מרטין אצ'ברי, ובשלב הבא יפגוש את סשה זברב לקרב מסקרן.

מפגש מסקרן נוסף בשלב הבא ייערך בין קספר רוד (8) שניצח 2:6, 2:4 את אלחנדרו טאבילו לבין הוברט הורקאץ' (10) שגבר 5:7, 6:7 (4) על רוברטו באוטיסטה-אגוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully