וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט בלתי נתפס: עליית הערך המטורפת של כוכב ברצלונה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:53

בחצי השנה האחרונה, זינק ערכו של לאמין ימאל ב-134 מיליון יורו - העליה הגבוהה ביותר בעולם. מי אחריו ברשימה, ומה ערכו העדכני של אנדריק?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

לאמין ימאל פרץ לחיינו בסערה, והפך מפוטנציאל גדול לכוכב של ממש בברצלונה. שחקן הכנף בן ה-16 תפס מקום של קבע בהרכב של צ'אבי ואמור לפתוח גם הערב (רביעי, 22:00) ברבע גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז'רמן.

כמה גדולה הפריצה של ימאל ניתן ללמוד מהעליה המטאורית בערך השוק שלו. לפי גוף המחקר CIES, בחצי השני האחרונה צמח ערכו של ימאל ב-134 מיליון יורו, לא פחות, וכעת הוא עומד על 145 מיליון יורו.

מדובר, כמובן, בעליה הגבוהה ביותר מבין כל השחקנים מתחת לגיל 23 בעולם. אחריו ברשימה ניתן למצוא את ז'ואאו נבס מבנפיקה, שערכו עלה ב-73 מיליון יורו (ל-105 מיליון יורו), סאביו מג'ירונה, שערכו עלה ב-70 מיליון יורו (ל-79 מיליון יורו) וקול פאלמר מצ'לסי, שערכו עלה גם כן ב-70 מיליון יורו (ל-117 מיליון יורו).

לאמין ימאל ברצלונה. GettyImages
ילד פלא של ממש. ימאל/GettyImages

עליה צנועה יותר של 41 מיליון יורו רשם כוכבה הצעיר של באייר לברקוזן פלוריאן וירץ, שערכו עומד כעת על 129 מיליון יורו. אנדריק, שיעבור בקרוב לריאל מדריד, רשם עליית ערך של 54 מיליון יורו ומוערך כעת ב-90 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully