וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילוכים חוזרים בזמן אמת: הכירו את האצטדיון החכם הראשון בארץ

האפליקציה של Stadicom, המבוססת על רשת סלולר פרטית 5G, הופכת איצטדיונים לחכמים ומשנה את חוויית ההשתתפות באירועים רבי משתתפים - החל ממשחקי ספורט ועד להופעות ענק. שיתוף הפעולה הראשון יתקיים באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה

סטאדיקום - אפליקציה. יחצ,
סטאדיקום - אפליקציה/יחצ

אפליקצית Stadicom המבוססת על טכנולוגיה חדשנית של תשתית סלולר G5 פרטית, משנה את חוויית ההשתתפות באירועים רבי-משתתפים והופכת כל אצטדיון לאצטדיון חכם. כעת, סטדיקום הישראלית משתפת לראשונה פעולה עם אצטדיון שלמה ביטוח (המושבה) בפתח תקווה לשדרוג חוויית הצפייה בתחרויות ספורט והופעות, הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים כמו הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות ועוד. בהמשך, צפויים להיכלל בפיילוט של החברה איצטדיונים נוספים בארץ ובחו"ל.

כיום, הצפייה בתחרויות ספורט ובמופעים באצטדיונים בהשתתפות של עשרות אלפי צופים כרוכה בקשיי תקשורת וגלישה באינטרנט. האפליקציה של Stadicom, שמופעלת על גבי תדר של חברת סלקום, מבוססת על רשת פרטית 5G עם ליבה פרטית, רוחב פס גדול ומערכת ניהול מתקדמת, ומאפשרת כיסוי מלא לגלישה באצטדיון ושירותים ומשדרגת כך את חווית הצפייה.

לפני כשנתיים, החברה הכלכלית פתח תקווה יצאה במכרז לרישות אצטדיון שלמה ביטוח בעיר בתשתית דור 5 מלאה. כעת, שיתוף הפעולה של Stadicom עם צ'רלטון (ספורט 1), WSC, חברת שידורי הספורט הישראלית Pixellot, אפליקציית הספורט הישראלית 365Scores ועם חברת Amazing Food, מאפשר למשתמשי האפליקציה של Stadicom לצפות במתרחש במגרש מקרוב ובזמן אמת, כמו גם לעקוב אחר הסטטיסטיקות של המשחק, לצפות בהילוכים חוזרים של גולים ואירועים מרכזיים - Video Assistant Referee, למלא טוטו ובעתיד הקרוב להזמין מוצרים מהמזנון.

סטאדיקום - אונבורדינג. יחצ,
תהליך התחברות קל - ואתם בפנים/יחצ

מנכ"ל Stadicom, אורי שריר, אמר כי "אנו נרגשים להשיק את אפליקצית Stadicom באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה ולהפוך אותו לאצטדיון המתקדם בישראל מבחינת גלישה וחוויית צפייה. הפלטפורמה של Stadicom, המשלבת קישוריות מהירה של טכנולוגיית G5 עם אפליקציית חוויה דיגיטלית LIVE, מצעידה את חוויית הצפייה באצטדיונים לעתיד. אנו מאמינים כי לאחר הפיילוט המוצלח באצטדיון שמציג נתוני שימוש מרשימים, וההשקעה של צ'רלטון נמשיך להתרחב לאצטדיונים נוספים ברחבי הארץ ובחו"ל".

Stadicom הישראלית נוסדה בשנת 2022 על ידי חברת תיבר העוסקת בהקמת תשתיות סלולר, במטרה לפתור בעיה של כיסוי סלולרי במקומות בהם יש עשרות אלפי אנשים ונחשבת לפורצת דרך בחוויית הגלישה ובשירותים אותם היא מציעה. הטכנולוגיה של Stadicom מבוססת על שיתוף פעולה עם חברת רנאל שיצרה את האנטנה המתקדמת בעולם וחברת TDCOMM עם ליבה ומערכת ניהול מתקדמת.

למידע נוסף לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully