וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבטיחו משחק נוסף במלחה? הפועל ירושלים תנסה לאזן את סדרת גמר הנשים

לאחר המותחן הגדול במשחק הראשון, האדומות יקוו להתאושש ולקבוע 1:1 מול אליצור רמלה. דני גוט ינסה לעשות צעד נוסף אל עבר אליפות ראשונה כמאמן

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל לב ירושלים כבר הוכיחה העונה שהיא מסוגלת להתמודד עם אליצור רמלה, אבל מחר (חמישי, 18:30) היא גם תהיה חייבת לנצח אותה במשחק השני בסדרת הגמר כדי להשוות ל-1:1 ולהבטיח משחק נוסף במלחה.

השחקניות של לימור פלג הציגו יכולת פנטסטית שלשום ברמלה. הן הובילו בתום הרבע הראשון והשלישי והייתה להן הזדמנות לנצח ממש בשניות האחרונות, אבל העייפות, הפציעות והסגל הקצר לא עמדו להן בהארכה ורמלה רשמה ניצחון ביתי של 91:99 אחרי הארכה ועלתה ל-0:1.

מחר ינסו האדומות לנצל את הביתיות של מלחה ואת הביטחון העצמי משני הניצחונות הקודמים העונה על רמלה (בליגה ובגביע) כדי להשוות את הסדרה ל-1:1. בירושלים מקווים לשיפור במצבה של נור כיוף, שנפצעה במהלך המשחק הראשון והתקשתה מאוד לשחק בדקות האחרונות, כדי לקבל סיוע נחוץ מהספסל.

ג'ני סימס אליצור רמלה. דני מרון
הצטיינה במשחק הראשון. סימס/דני מרון

מן העבר השני, ברמלה מצפים להופעת ענק נוספת של ג'ני סימס, שסיימה את המשחק הראשון עם טריפל דאבל מרשים והייתה שם ברגעים שהמומנטום עבר ליריבה. ניצחון רמלאי נוסף יקרב את הקבוצה של דני גוט מרחק משחק אחד מאליפות שלישית ברציפות לקבוצה (וראשונה למאמן) ועשוי להפוך בדיעבד למשחק האחרון העונה במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully