וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הוא לא כובש, הוא חסר תועלת": מתקפה נגד ארלינג הולאנד

כוכב סיטי כבש שער אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, והמספרים העגומים הם רק חלק מהתמונה: "נעלם במשחקים גדולים"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:4 על קריסטל פאלאס/ספורט1

המספרים של ארלינג הולאנד העונה עדיין מרשימים - 30 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות - אולם בשבועות האחרונים, דווקא ברגעי ההכרעה של העונה, הסקורר הקטלני באירופה לא מצליח למצוא את הרשת. למעשה, יש לו שער אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים עבור מנצ'סטר סיטי, וגם אמש (שלישי) הוא תוסכל - הפעם על ידי אנטוניו רודיגר וריאל מדריד.

הנורבגי נגע בכדור 20 פעמים בלבד ב-90 דקות (הכי מעט מכל השחקנים שפתחו בהרכב), חילק שש מסירות (שתיים בלבד בשליש האחרון - הכי מעט שלו העונה) ולא היה מעורב באף אחד משלושת השערים של קבוצתו. היתה זו הפעם השלישית שהולאנד פוגש את ריאל מדריד, והפעם השלישית בה הוא לא מצליח למצוא את הרשת. במשחקים בהם פתח העונה בהרכב הוא עומד על ממוצע של 4.16 בעיטות לשער, ואמש היתה לו רק אחת.

ב"ל'אקיפ" בחרו בחלוץ הנורבגי לפלופ המשחק והעניקו לו ציון 3 בלבד. תיירי הנרי, שיודע דבר או שניים על הבקעת שערים, ניתח את ההופעה של הולאנד ואמר: "חלוצים יכולים לתרום הרבה לקבוצה גם בלי להבקיע, אבל בדרך כלל אתה תישפט על השערים שלך. יש דבר אחד שארלינג לא עושה כל כך טוב, וזה שהוא תמיד כתף אל כתף מול שחקן ההגנה, מה שמקשה עליו לקבל כדורים".

שחקן העבר ההולנדי רפאל ואן דר וארט נשמע נחרץ הרבה יותר ואמר: "הולאנד היה רע מאוד. אם הוא לא כובש, הוא חוסר תועלת. היכולות שלו עם הכדור מאוד ממוצעות".

"יש נרטיב שהולאנד נעלם במשחקים גדולים", נכתב ב-CBS, וב"סקיי" הוסיפו: "הוא נראה כמו עובר אורח. חוסר המעורבות שלו במשחק היתה יוצאת דופן לפרקים. האם סיטי קבוצה טובה יותר בלעדיו? זו שאלה שנשאלה מאז שחתם, והיא עדיין לא נפתרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי ששוב מילא על החסר היה פיל פודן, עם שער אדיר. "כשהולאנד לא מופיע או דה בראונה פצוע, הוא שם את הקבוצה על הכתפיים שלו", אמר הנרי. "אפשר להתחיל לדבר עליו במונחים של שחקן ברמה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully