וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו ספורטאי שחצן וקטנוני, הוא צריך לפרוש"

טור דעה ב"ספקטטור" הבריטי תקף את הפורטוגלי, אחרי עוד שערוריה: "יש לו צורך כמעט פתולוגי בקהל. עדיף שיפרוש לפני היורו"

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כריסטיאנו רונאלדו חווה השבוע עוד רגע קשה בכדורגל הסעודית, כשהורחק בקרב הגדול מול אל-הילאל וראה את קבוצתו אל-נאסר מפסידה 2:1. בסעודיה מיהרו לדווח כי שר הספורט שוחח עם הכוכב לאחר ההרחקה, התנצל על הכרטיס באדום והבטיח שיפוט טוב יותר בעונה הבאה, אולם השמועות הללו הופרכו. כך או כך, רונאלדו עלול לספוג עונש הרחקה של שני משחקים.

אף שחגג בפברואר האחרון את יום הולדתו ה-39, רונאלדו מראה שכוחו עוד במותניו עם 36 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות העונה באל נאסר. עם זאת, הוא היה מעורב במספר שערוריות ספורטיביות, ויש שטוענים כי ההווה המפוקפק מבייש את העבר המפואר.

"כל הדברים הטובים חייבים להיגמר, וכך גם הקריירה של רונאלדו, שהביש את עצמו פעם נוספת ביום שני", נכתב בטור דעה באתר "ספקטטור" הבריטי. "בפברואר הוא ביצע תנועה מגונה לקהל. כן, הוא עדיין כובש, בליגה ברמה נמוכה מאוד, אבל כאייקון ספורט עולמי, הוא בסכנה של להפוך למבוכה. כרגע, הדוגמא היחידה שהוא מהווה היא של ספורטאי שחצן וקטנוני".

הפגיעה שגרמה להרחקתו של רונאלדו

צפו בפסילת השער של אוטביו בעקבות הבדל של רונאלדו

העצבים של רונאלדו אחרי הרחקתו

אבל זה לא הכל. בטור שכתב העיתונאי פיליפ פטריק, הועלתה גם השאלה מדוע רונאלדו בכלל משחק: "בשביל תהילה? ברור שלא. הוא אחד הפנים הכי מוכרות בכל העולם. בשביל כסף? אולי, אבל יש לו סכומי עתק. כנראה שזה בעיקר האופי שלו. יש לו צורך כמעט פתולוגי בקהל, רצון להיות במרכז הסיפור - רצוי דרך כדורגל, ואם אי אפשר אז דרך שערוריות.

"ההרפתקה בסעודיה לא היתה מרשימה. הוא לא עשה הרבה כדי לשפר הליגה שתוארה כליגת פרישה. למשחקים של הקבוצה שלו מגיעים 20 אלף איש. בהחלט ייתכן שלא ייכלל בסגל נבחרת פורטוגל ליורו, וגם אם כן, הוא לא יהיה משמעותי. זה יהיה משפיל, בעיקר אם ישמע קריאות 'מסי' מהיציעים בגרמניה. עדיף לו לפרוש כעת. כרגע, הוא הולך לכיוון של חוסר רלוונטיות, וחמור מכך - שעמום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully