וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מבינים: סיכויים נמוכים שחלאילי יהיה בסגל לאולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:19

גיא לוזון בנה מאוד על כוכב מכבי חיפה, אך הבין שאם קבוצתו המיועדת אוניון סן ז'ילואז תתעקש, שחקן הכנף הנפלא ככל הנראה לא ייקח חלק במשחקים. דניאל פרץ ישמש כשוער הראשון בטורניר, לצדו יוזמנו שני חריגי גיל נוספים

ביצועיו של ענאן חלאילי העונה/ספורט1

בנבחרת הצעירה כבר רואים את אולימפיאדת 2024 בפריז מתקרבת, כאשר בחודש יוני צפוי המאמן גיא לוזון לפרסם את הסגל לקראת טורניר הכדורגל היוקרתי. מי שאמור היה לככב בו ולהיות אחד השחקנים המשמעותיים ביותר של הכחולים-לבנים הוא כמובן ענאן חלאילי, אולם כפי שפרסמנו אמש (שלישי), קבוצתו המיועדת אוניון סן ז'ילואז דורשת שלא ישתתף במשחקים.

כוכב מכבי חיפה מקווה כעת שהקבוצה תזכה באליפות בלגיה ותבטיח אוטומטית את המקום שלה בליגת האלופות על מנת לשכנע את ראשי המועדון לתת לו לצאת לפריז ולקחת חלק בטורניר האולימפי. אם סן ז'ילואז לא תזכה באליפות היא תשחק בשלב מוקדמות אירופאי, מה שככל הנראה יגרום לכך שחלאילי לא יקבל את האישור המיוחל. כרגע, אחרי שני מחזורים בפלייאוף העליון (וקיזוז), מקדימה סן ז'ילואז את אנדרלכט המדורגת שנייה בזכות הפרש שערים בלבד. בעוד ארבעה ימים הן נפגשות לקרב גדול, ראש בראש.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
לנו לא נותר אלא להחזיק אצבעות. חלאילי/דני מרון

לוזון הודיע לשוערה של באיירן מינכן דניאל פרץ שיהיה אחד משלושת חריגי הגיל לטורניר הקרוב. פרץ ישמש כשוער הראשון של הנבחרת לאחר שהיה מהשחקנים הבכירים במסע שהוביל להעפלה לאולימפיאדה, ולצדו יוזמנו שני חריגי גיל נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully