וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן ז'ילואז דורשת מחלאילי: אל תשחק הקיץ באולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 15:24

הקבוצה הבלגית שעומדת לרכוש את הכישרון הצעיר של מכבי חיפה בסכום עתק דורשת שלא יהיה חלק מסגל הנבחרת הצעירה למשחקים האולימפיים. השחקן מצפה מההתאחדות לפעול בנושא

ביצועיו של ענאן חלאילי העונה/ספורט1

סן ז'ילואז דורשת מענאן חלאילי שלא לקחת חלק באולימפיאדה במדי נבחרת ישראל. כידוע, חלאילי נחשב לאחד השחקנים הבולטים בסגל של גיא לוזון אלא שהבלגים חוששים שהדבר יפגע משמעותית בהכנות שלו עם הקבוצה לקראת העונה הבאה. כחלק מהפרטים האחרונים במשא ומתן עלתה הדרישה, כאשר כעת השחקן וסביבתו מנסים לפתור זאת מול הבלגים. השחקן מצפה שגם בהתאחדות לכדורגל יפעלו בנושא באופן מסודר אל מול כל המועדונים של שחקנים ישראלים, וכעת ניראה שזה הסעיף היחידי עליו אין עוד הסכמות בין השחקן לבלגים כאשר כל הפרטים מול מכבי חיפה כבר סוכמו.

ענאן חלאילי הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הפספוס יהיה של כולנו. חלאילי/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

כידוע, שחקן הכנף בן ה-19 מגיע עם רמת ציפיות גבוהה, עוד לפני שאפילו חתם במועדון. "הגאון הישראלי הצעיר", כונה חלאילי באתר "FootNews" הבלגי, ואחרי שיחות עם עיתונאים מישראל נכתב אודותיו: "הוא חזק, מהיר וטכני, וסביר מאוד שיישאר בבלגיה רק שנה או שנתיים לפני שיעבור לאחת הליגות הבכירות באירופה. מבחינתו, אוניון היא מקפצה בדרך לרמות הגבוהות באמת".

מצד שני, לצד המחמאות וההתלהבות, חלאילי יצטרך לגלות עמידות מנטלית מול מכשול לא פשוט שנוגע לתג המחיר שלו. סן ז'ילואז צפויה לשלם למכבי חיפה כ-7.5 מיליון יורו, ובכך כמעט להכפיל את העברת השיא של המועדון עד חלאילי, שעמדה על 4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully