וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשללה פציעה חמורה ליאניס, אך זמן ההיעדרות עוד לא ברור

כוכב מילווקי נפצע מול בוסטון אך לא סובל מפגיעה באכילס: "פגיעות כאלה בדרך כלל מצריכות היעדרות של לפחות שבוע-שבועיים". גולדן סטייט שוב היתה גדולה על הלייקרס: "יודעים למה אנחנו מסוגלים". וגם: הרצף ההיסטורי נעצר, ו"החטאת הדאנק הגרועה אי פעם"

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

העונה הסדירה ב-NBA על סף סיום, הפלייאוף כבר מעבר לפינה, ולכל הקבוצות יש שאיפה אחת זהה: להגיע לפוסט-סיזן כשכל הכוכבים בריאים. לצערה של מילווקי, היא איבדה הלילה (בין שלישי לרביעי) את יאניס אנטטוקומפו, שנפצע בשוק ברבע השלישי ב-91:104 על בוסטון ונאלץ לרדת מהפרקט לחדר ההלבשה בסיוע חבריו לקבוצה.

יאניס עבר בדיקת MRI ששללה נזק לגיד האכילס, כך שהחשש הגדול ביותר של הבאקס הוסר. לפי שאמס צ'ראניה, הוא ישוב לפרקט בהתבסס על הליך השיקום שייקבע לו, כשבדרך כלל, מתיחות מסוג זה מצריכות מנוחה של לפחות שבוע-שבועיים. עוד לפני תוצאות הבדיקה נשאל דוק ריברס עד כמה הוא מודאג, והודה "מאוד. הוא יאניס. כולנו פשוט מקווים לטוב ביותר".

אנטטוקומפו בכלל היה בספק למשחק, בשל כאבים בשריר הירך האחורי, ובחודש האחרון הוא כבר פספס שלושה משחקים בשל פציעות. "בכל פעם שמישהו נפצע זה מדאיג", הוסיף דמיאן לילארד, וכריס מידלטון, שיודע דבר או שניים על פציעות, הוסיף: "נזדקק לו. אם הוא צריך לנוח, שינוח במשחקים שנותרו עד הפלייאוף, כי נזדקק לו הכי קרוב ל-100 אחוז".

והיה גם משחק, ובו קטעו הבאקס את רצף ההפסדים שלהם, בהתמודדות שכמעט נכנסה לספרי ההיסטוריה: שתי הקבוצות במשותף זרקו פעמיים (!) בלבד מהעונשין - הכי מעט אי פעם (עד הלילה, השיא הקודם עמד על 11). יאניס היה אחראי על צמד הזריקות, קלע פעם אחת וזהו זה. בוסטון הפכה לקבוצה הראשונה בכל הזמנים שלא מגיעה לקו ולו פעם אחת.

"זה מוזר, אבל זה נראה כמו טרנד", אמר לילארד, "פאולים הם כבר פחות חלק מהמשחק. אני בקושי זוכר שהשופטים שרקו הערב". ג'ייסון טייטום הוסיף: "אולי פשוט מתכוננים לפלייאוף. כרגע מוותרים על די הרבה שריקות".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
רק בריאות. יאניס/רויטרס

הקרב הגדול בין גולדן סטייט ולוס אנג'לס לייקרס הסתיים הלילה ב-120:134 לווריירס, במה שאולי היתה החזרה הגנרלית לקראת המפגש בין השתיים בפלייאין. שני משחקים נותרו לעונה הסדירה, וכרגע הלייקרס שנמצאים במקום התשיעי במערב מקדימים את סטף קרי וחבריו בחצי משחק.

על אף חוסר היציבות המשווע שלה, עם הלייקרס גולדן סטייט דווקא מסתדרת - היא ניצחה שלושה מארבעת המפגשים העונה. קליי תומפסון המשיך בכושר המצוין שלו והוביל עם 27 נקודות, בעוד הוא וחבריו צלפו לא פחות מ-26 שלשות (הכי הרבה שהלייקרס ספגו אי פעם). "לא שיחקנו טוב, אבל קלענו מיליון שלשות", הודה סטיב קר. "הכדור פשוט נכנס, אבל לא היינו חדים".

הביטחון של הווריירס, אם כך, גבוה לקראת רגעי ההכרעה. "אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים", אמר דריימונד גרין. "אנחנו מרגישים שאנחנו מתחברים ברגע הנכון. תמיד ידענו שיש לנו סיכוי".

מנגד, הלייקרס חסרו את אנתוני דייויס שסבל מכאבי ראש ובחילות, זכר לפציעה מול מינסוטה. לברון ג'יימס, שהיה בספק, קלע 33 נקודות שלא הספיקו. "אנחנו יודעים שאנחנו אחת הקבוצות הטובות בליגה כשיש לנו סגל מלא, וכשלא - אנחנו לא", הודה הכוכב. "זה קשה לחפות על היעדרות של מישהו כמו AD, זה כמעט בלתי אפשרי בהתחשב בכל מה שהוא נותן לנו - התקפית והגנתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • הרצף ההיסטורי של דומנטאס סאבוניס הגיע לסיומו: אחרי 61 דאבל-דאבלים (הרצף השביעי באורכו בליגה), כוכב סקרמנטו סיים עם 8 נקודות ו-13 ריבאונדים בלבד בהפסד לאוקלהומה סיטי. "זה היה די מגניב", אמר הליטאי, שהיה אחראי על הרצף הארוך ביותר מאז האיחוד של ה-NBA עם ה-ABA ב-1976/77 (השיא הקודם היה שייך לקווין לאב - 53). שיא כל הזמנים, אגב, ככל הנראה לא יישבר - הוא שייך לווילט צ'מברליין, עם 227 דאבל-דאבלים רצופים.
  • הרגע הקומי של הלילה הגיע משיקגו, שסיפקה את "החטאת הדאנק הגרועה אי פעם", לפי התקשורת האמריקאית. טורי קרייג רץ באין מפריע להתקפה מתפרצת וזרק את הכדור על הקרש, בתקווה לתפוס ולהטביע אותו - אך במקום זאת נתקל לחברו לקבוצה אנדרה דראמונד. אוי לבושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully