וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי עונה לפפ, במדריד קוטלים: "בלינגהאם נעלם ברגע האמת"

כר הדשא ה"רעוע" פגע בסיטי? "במנצ'סטר זה בדיוק אותו דבר". בלינגהאם לא עומד בציפיות? "אי אפשר להתייחס לזה ברצינות". אנצ'לוטי אופטימי, וגם התקשורת במדריד מאמינה בנס לקראת הגומלין: "סיטי יצאה מהמשחק בתחושה שבלתי אפשרי לנצח את ריאל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

ריאל מדריד יודעת: למרות המחמאות על משחק כדורגל משובח, למרות שפתחה בסערה והראתה עליונות לפרקים רבים במשחק, ה-3:3 עם מנצ'סטר סיטי מפחית את הסיכויים לעלות לחצי הגמר, והמשימה באתיחאד תהיה קשה למדי. כדי לעלות, הבלאנקוס יצטרכו לעשות מה שאף קבוצה לא עשתה מאז ספטמבר 2018 - ולנצח את סיטי במשחק בית שלה.

סיטי עשויה לקבל בגומלין גם את קווין דה בראונה שהיה חולה, ומגיע למשחק עם רוח גבית אחרי שעשתה מהפך בברנבאו וכבשה שערים נפלאים. מנגד, חובבי הכדורגל יודעים היטב שאם יש קבוצה שמסוגלת לנצח באתיחאד, זו ריאל מדריד אותה לעולם אסור להספיד, בטח לא במשחקים מכריעים שכאלה.

אבל לשם כך, הבלאנקוס קודם כל יזדקקו לג'וד בלינגהאם, שלא היה במיטבו אמש וספג ביקורות רבות בתקשורת הספרדית.

"בלינגהאם איכזב בענק", אמר שחקן העבר של ריאל אלברו בניטו, וגם הפרשן תומאס רונסרו ביקר: "חבל שבלינגהאם לא נראה מחובר ושריאל נראתה כל כך שברירית. למזלה, יש לה מספיק כבוד עצמי והיא לא ויתרה על המשחק. כשבלינגהאם מנוטרל בצורה כזאת, ריאל קבוצה אחרת לחלוטין. כמובן שהוא שחקן על ונותן עונה אדירה, אבל הערב הוא היה רחוק משיאו". גם ב"מארקה" ביקרו את הקשר האנגלי וכתבו ש"כל עוד הוא לא מופיע כמו הערב, המשימה של ריאל בגומלין תהיה בלתי אפשרית".

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. Clive Brunskill, GettyImages
אכזבה? תלוי את מי שואלים. בלינגהאם/GettyImages, Clive Brunskill

"עוד משחק אפרורי של בלינגהאם, שנעלם בתקופה הכי חשובה של העונה", הוסיפו ב"מארקה". "האם הוא משחק כדורגל רע? כמובן שלא, אבל הוא גם לא משחק כמו הכוכב שריאל צריכה כדי לזכות בליגת האלופות".

"נכון שג'וד לא כבש הערב, אבל הוא השקיע המון עבודה בחלק ההתקפי. לדעתי רשם משחק טוב מאוד. אחרי עונה כזו, אי אפשר להתייחס ברצינות לביקורות עליו. הקישור שלנו עבד קשה מאוד מבחינה הגנתית ואולי בגלל זה היו חסרים להם רעננות וריכוז בשליש האחרון", הסביר קרלו אנצ'לוטי את היכולת של בלינגהאם.

אנצ'לוטי אף ענה לפפ גווארדיולה, שהתלונן על איכות כר הדשא בברנבאו וטען ש"זה פגע לנו במשחק". לדבריו של אנצ'לוטי, "גם במנצ'סטר כר הדשא גבוה כמו כאן. ההבדל היחיד בין שני המשחקים הוא הקהל - במשחק הערב שיחקנו מול האוהדים שלנו, ובגומלין נשחק מול שלהם. נכון שנגיע למשחק בנחיתות מסוימת, אבל הביטחון שלנו מספיק גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. Jean Catuffe, GettyImages
גווארדיולה התלונן, אנצ'לוטי ענה/GettyImages, Jean Catuffe

פרדראג מיאטוביץ', עוד שחקן עבר של הבלאנקוס, ניתח: "התיקו טוב לריאל. היה משחק מהנה וטוב, והכניסה של מודריץ' כמחליף שינתה את התמונה. ריאל צריכה להיות מרוצה מהתיקו, כי הלחץ עכשיו על סיטי, כי אני חושב שהיא יוצאת מהמשחק הזה בתחושה שהרבה קבוצות מקבלות אחרי משחקים מול ריאל - שיחקנו טוב, שלטנו, הובלנו, מדריד לא הייתה בשיאה. אז מה צריך לעשות כדי בכל זאת לנצח אותה? מתסכל מאוד להיות יריבה של ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully