וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א אופטימית: מאמצים להכשיר את דיברתולומיאו לפלייאין

הקפטן נפצע בכתף אבל לא סובל מפריקה ועשוי לחזור בשלישי. בולדווין שוב גילה ווינריות אחרי ההסתבכות: "הראינו את האופי שלנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

מכבי תל אביב צלחה אמש (שלישי) מבחן נוסף כשגברה על עירוני נס ציונה 82:86 בתום מותחן בהיכל מנורה. הצהובים הגדילו את הפער שלהם בראשות טבלת ליגת העל, ושלושה משחקים לסיום העונה הסדירה הם יכולים עדיין להפסיד משחק אחד ולסיים במקום הראשון לפני הבית העליון.

עם כל הכבוד לתוצאה של המשחק ולדרמה שהתפתחה בו, הסיפור הגדול עבור מכבי קרה במהלך הרבע השלישי. הקפטן ג'ון דיברתולומיאו ספג מכה בכתפו אחרי חסימה של איתי שגב, ניסה להמשיך לעוד כמה דקות, ולבסוף יצא מהמגרש וירד לחדר ההלבשה משם לא שב. במכבי צפויים להעניק לו מנוחה על מנת שיגיע בכשירות למשחק הפלייאין ביום שלישי הקרוב בבלגרד. "הדבר היחיד שחששנו ממנו באמת היה פציעה", הודו במועדון אמש, "גם פציעה קטנה בלוח המשחקים הזה היא משמעותית". יחד עם זאת, הבוקר התבשרו אנשי הקבוצה שדיברתולומיאו לא סובל מפריקה, ועל כן נרשמת אופטימיות בנוגע למצבו. הקפטן ינוח בימים הקרובים ולא ישותף נגד מילאנו, כשייעשו מאמצים להכשירו לפלייאין.

"כשאתה רואה שחקן מחזיק את הכתף ויורד לחדר ההלבשה, ובטח כשמדובר בקפטן של הקבוצה, אז ברור שזה הוריד אותנו קצת. אבל שחקנים הצליחו להרים את עצמם ובסוף יצאנו עם הניצחון, ואני מקווה שג'ון יהיה בסדר", סיפר בונזי קולסון על דיברתולומיאו.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
אפשר לבנות עליו לפלייאין? דיברתולומיאו/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

על הפרקט נערך אתמול בהיכל מנורה המשחק הכי דרמטי של מכבי תל אביב בחודשיים האחרונים. הצהובים שלטו לחלוטין במחצית הראשונה נגד נס ציונה, הוליכו בפער גדול וב-11 נקודות במחצית, אלא שרבע שלישי מזעזע, בו לא קלעו בכלל ב-5 הדקות הראשונות, וסיימו עם 9 נקודות בלבד, הכי מעט מאז התבוסה המצלצלת להפועל תל אביב במשחק 2 של גמר הפלייאוף אשתקד, וראו כיצד נס ציונה משתלטת על המשחק.

ברבע האחרון מכבי חזרה לעצמה, ווייד בולדווין, שקולע באחוזים מחפירים של פחות מ-10 אחוז העונה בליגה מחוץ לקשת, לקח בעלות על המשחק בדרך ל-19 נקודות, וביחד עם משחק יעיל של חסיאל ריברו ורומן סורקין הצליחו להפוך את התוצאה ולהבטיח את הניצחון.

"ההגנה שלהם טיפה הפעילה לחץ על שחקנים מסוימים שלנו אז זה קצת השפיע עלינו התקפית ועל הקצב, אבל מה שחשוב זה שנשארנו ביחד והראינו את האופי של הקבוצה הזאת", סיפר קולסון שקלע 12 נקודות, "הצלחנו לעצור אותם בדקות האחרונות וגם היה לנו כמה קליעות גדולות של כמה שחקנים, חזרנו לקצב שלנו. אנחנו מכבי, אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אנחנו עושים את הכי טוב שלנו כדי להתכונן לכל קבוצה אם זה בליגה ואם זה ביורוליג, בשבילנו כקבוצה אנחנו לוקחים את הכדורסל יום אחרי יום, משחק אחרי משחק. אנחנו נצמדים לעקרונות שלנו בשני צידי המגרש, רואים הרבה וידאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully