וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הטיפות: הפועל ראשל"צ ניצחה את נוף הגליל במשחק החוזר

האורחת מהצפון הוליכה והייתה בדרכה הבטוחה לניצחון, המשחק הופסק בגלל תנאי מזג האוויר ובחלוף 24 שעות כבש אוראל באייה ודווקא הכתומים ניצחו 0:1

דריבל, 9.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל נוף הגליל הובילה אתמול (שני) 0:1 על הפועל ראשון לציון והייתה בדרכה לניצחון שהיה משאיר אותה אפילו בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת העל לקראת פלייאוף הליגה הלאומית, אלא שהמשחק הופסק בדקה ה-68 בעקבות גשם בלתי פוסק שגרם להצפת כר הדשא ולמרות ניסיונות חוזרים לחדש אותו, החליט בסופו של דבר השופט רון רובין לסיים את ההתמודדות. בהתאם לתקנון, המשמעות הייתה שהקבוצות נאלצו להיפגש פעם נוספת ולקיים את המשחק מההתחלה.

אז משחק ההשלמה של המחזור ה-29 נערך כבר הערב, בחלוף 24 שעות, והפעם זה הסתיים בניצחון של הפועל ראשון לציון. אוראל באייה הכריע את ההתמודדות כשכבש את היחיד בדקה ה-24, וכך הפועל נוף הגליל שעוד חלמה על הגעה לפלייאוף מעמדה שתשאיר אותה בתמונת העלייה, נותרה במרחק 13 נקודות מהמקום השני שבו ניצבת עירוני קרית שמונה.

המגרש המוצף במשחק בין הפועל ראשון לציון להפועל נוף הגליל. מאור בכר,
כך הדשא נראה לפני 24 שעות/מאור בכר

לעומתה, הפועל ראשון לציון שכבר הייתה בדרכה הבטוחה לאיבוד נקודות ובזכות העובדה שהמשחק נערך מחדש ניצחה, שבה למקום ה-13 עם 32 נקודות במאזנה, שתיים יותר מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully