וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 לאבדיה, וושינגטון שמטה יתרון 21 ונכנעה ל-51 נק' של אדוארדס

הוויזארדס עשו קולות של הפתעה, אבל שיא קריירה של כוכב מינסוטה סידר לה 121:130 שמשאיר אותה חזק במאבק על המקום הראשון במערב. אבדיה הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים

וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה מעבירים את הזמן עד לסיום העונה הסדירה ב-NBA, והלילה (בין שלישי לרביעי) לא היו רחוקים מהפתעה שהייתה יכולה לערבב את הקלפים מחדש במאבקים על המקום הראשון במערב. הוויזארדס נתנו פייט והובילו במשך לא מעט דקות מול מינסוטה, אבל הפסידו בסופו של דבר 130:121 כשהם נכנעים לשיא קריירה אדיר של אנתוני אדוארדס עם 51 נקודות.

בעקבות ההפסד, שהיה השביעי בשמונת המשחקים האחרונים של וושינגטון, היא ירדה למאזן עונתי של 65:15. הטימברוולבס לעומת זאת עלו למאזן 24:55 עם ניצחון שמיני בעשרת המשחקים האחרונים, כשהם שומרים על סיכוי גבוה לסיים בפסגת המערב.

דני אבדיה רשם עוד ערב חיובי מבחינה אישית, המשך ישיר ליכולת המרשימה שלו העונה, בעיקר בחלקה השני. הפורוורד הישראלי סיים עם 15 נקודות (4 מ-11 מהשדה, 3 מ-4 מהשלוש, 4 מ-5 מהעונשין) לצד 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חסימה ושני איבודים ב-35 דקות, כשהוא מגיע פחות או יותר למספרים הרגילים שלו העונה למרות שנקלע לבעיית עבירות, ועל אף ערב קצת פחות יעיל בכל מה שקשור לחדירות לסל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נחסם על ידי רודי גובר, מינסוטה טימברוולבס. Stephen Maturen, GettyImages
בכל הקשור לחדירות, אבדיה הפעם היה פחות יעיל. נחסם על ידי גובר/GettyImages, Stephen Maturen

למרות שהופיעה שוב בסגל חסר מאוד, וושינגטון פתחה את המשחק בסערה, עם השתלטות מפתיעה מאוד על העניינים. היתרון שלה ברבע הראשון הגיע לשיאו עם 21 הפרש, כשהרבע מסתיים ב-26:444 לזכותה. אבל אז אנתוני אדוארדס נכנס לפעולה. הטימברוולבס שמקווים לקבל בקרוב את קארל אנתוני טאונס הפצוע, נהנו ממשחק התקפי משובח של "אנט", כשההגנה של הוויזארדס לא מוצאת לו תשובות. בסופו של דבר המהפך הושלם ברבע השלישי, וברבע האחרון הזאבים שמרו על היתרון בדרך לניצחון.

אדוארדס סיים את המשחק עם 17 מ-29 מהשדה, כולל 6 מ-13 מהשלוש ו-11 מ-11 מקו העונשין, והוסיך גם 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. רודי גובר סייע לו עם 19, 16 ריבאונדים, 4 חסימות ו-3 אסיסטים. את הוויזארדס הוליכו קורי קיספרט עם 25 נקודות ו-5 אסיסטים וג'ורדן פול עם 24 ו-6.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס. Stephen Maturen, GettyImages
שיא קריירה אדיר. אדוארדס/GettyImages, Stephen Maturen

בלילה שבין שישי לשבת תערוך וושינגטון את משחק הבית האחרון שלה לעונה זו, כשתארח את שיקגו. למחרת היא תתארח בבוסטון במשחק סיום העונה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully