וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיורנטינה חוששים מנקמה ישראלית: "שחקני חיפה התעמתו עם הקהל"

צוות בראשו של גרינפלד ינהל את משחק רבע הגמר בקונפרנס ליג נגד פלזן, האיטלקים שבין היתר הניפו דגלי פלסטין במפגש עם הירוקים מקווים שלא תהיה סגירת חשבון

תקציר: פיורנטינה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

פיורנטינה הדיחה את מכבי חיפה בשמינית גמר הקונפרנס ליג ושני המשחקים עברו בצורה ספורטיבית והוגנת, אבל מחוץ לכר הדשא היו לא מעט בעיות. כזכור, האיטלקים אפילו שקלו לארח את מכבי חיפה ללא נוכחות קהל ובסופו של דבר אישרו כניסת אוהדים לאצטדיון, אבל תחת הגבלות קשות ונוקשות מאוד.

למרות ההגבלות, דגלי פלסטין הונפו ביציעי אוהדי פיורנטינה ונשמעו שירים וקריאות קשות נגד ישראל שאף הובילו לעימות בין מספר שחקני מכבי חיפה למאבטחים ולאוהדים במגרש. לכן, היום (שלישי) מאוד הופתעו בפירנצה, לפחות אוהדי הקבוצה, על ההחלטה לשבץ צוות שופטים ישראלי למשחק רבע הגמר שלהם נגד ויקטוריה פלזן שחשוב לציין שייערך בביתה של פלזן, בצ'כיה.

שחקני מכבי חיפה, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, לצד מסאי דגו. רויטרס
שחקני מכבי חיפה ב"קטטה" בפירנצה אחרי המשחק/רויטרס
דגלי פלסטין ביציע של אוהדי פיורנטינה מול מכבי חיפה. רויטרס
דגלי פלסטין ביציע בפירנצה נגד מכבי חיפה/רויטרס

כאמור מדובר באתר אוהדים, אבל ב"fiorentinanews" התייחסו בחשש לשיבוץ של אוראל גרינפלד, הקוונים רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי גל לייבוביץ' ושופטי המסך זיו אדלר ורועי ריינשרייבר.

"זו החלטה מצוינת של אופ"א, במיוחד בהתחשב בעובדה שהמשחק האחרון נגד מכבי חיפה הסתיים בקטטה בין חלק משחקני האורחת למאבטחים ואוהדי פיורנטינה באצטדיון", נכתב בציניות, "התקווה היא שזה יישאר חשש בלבד ושלא תהיה שום משמעות במשחק למה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully