וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ באנגליה: אופ"א שולחת את האוהדים ל"רובע הזומבים" ביורו בגרמניה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 14:21

בממלכה מדווחים בחשש: אופ"א "חסרת המושג" משכנת את אוהדי נבחרת אנגליה באזור מלא בנרקומנים "זומבים" וזונות, עם תערובת קראק חדשה שהופכת את השכונה לאלימה ומסוכנת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4/ספורט1

באנגליה מדווחים בחשש: ראשי הכדורגל "חסרי המושג" ממליצים לאוהדי נבחרת אנגליה ביורו בגרמניה להישאר באזור אלים ומוכה נרקומנים המכונים "זומבים". אופ"א ייעדה לאוהדים מלונות באזור תחנת הרכבת של פרנקפורט, Bahnhofsviertel, כבסיס לעשרות אלפים שאמורים להגיע לתמוך בנבחרת שלושת האריות.

החשש הגדול של האנגלים זה שהאזור מכונה "שכונת העוני המסוכנת ביותר בגרמניה" - עם רחובות עמוסים ב-5,000 נרקומנים אומללים ו-300 סוחרי סמים. הרואין וקוקאין היו הסמים המסורתיים המועדפים, אבל קריסטל מת' ותערובת קראק קוקאין חדשה השתלטו על הרחובות. עובד סיוע בסמים אומר ש"זה מתערבב בצורה אחרת. זה גורם להם לכעוס יותר".

נרקומנים באזור תחנת הרכבת של פרנקפורט. רויטרס
נרקומנים באזור תחנת הרכבת של פרנקפורט/רויטרס

גינטר טאובר, לשעבר ראש שירות הפיקוד והמצב של משטרת העיר, אמר: "האלימות באזור גוברת ועולה בצורה חדה. התערובת החדשה הזו גורמת למשתמשים לאבד שליטה והם הופכים אגרסיביים מתמיד". על פי הדיווח, האזור כל כך מסוכן שאפילו מנקי רחוב ומטאטאי כבישים מקבלים הגנה משטרתית. שני בתי ספר התחננו לכוח אבטחה ייעודי, וחברות אמריקאיות הורו לעובדים שלהן באזור הזה לקחת מוניות, אפילו לנסיעות קצרות.

פיטר פוסטלב, יועצו של ראש העיר כשפרנקפורט הייתה עיר מונדיאל ב-2006, אמר כי סרסורים וסוחרים היו חסרי הבחנה ויתקפו אפילו לאור יום ליד בתי קפה עמוסים. יועץ האבטחה אמר ל"סאן": "אני לא חושב שזה בסדר שאופ"א ממליצה לאוהדים להישאר באזור הזה. עוברי אורח שהולכים דרך ה-Bahnhofsviertel נשדדו ואיימו.

"משתמשי קראק שמשתמשים בזה הרבה זמן, יש להם סוג של נזק בנפש שלהם והם מאוד אגרסיביים. המצבים יכולים להסלים במהירות. בתור עובר אורח, אתה עלול להיקלע לסצינות קשות. מטרידים אותך ודוחפים אותך".

הוא הוסיף כי "המשטרה מודעת מאוד לבעיה. הם ביצעו לאחרונה פשיטות, פשיטות גדולות, וכל האזור נסגר. אין לי ספק שהם יגבירו את זה לפני הטורניר". עם זאת, הזמן אוזל, הטורניר מתקרב, והאזור עדיין שורץ נרקומנים.

נרקומנים באזור תחנת הרכבת של פרנקפורט. רויטרס
נרקומנים באזור תחנת הרכבת של פרנקפורט/רויטרס
בית בושת בעיר פרנקפורט. רויטרס
בית בושת בעיר פרנקפורט/רויטרס

אופ"א ממליצה על האזור שליד תחנת הרכבת כי הוא "מאפשר גישה נוחה לטיולים באזור", אבל הסטטיטיקה מראה ש-50 אחוז מכל הפשעים בפרנקפורט מבוצעים רק בשלושה רחובות באזור, עם ארבע התקפות אלימות מדי יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully