וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור ה-1:6 של אולימפיאקוס: "מכבי תל אביב קבוצה שנשברת בקלות"

אל קעבי שכבש שלושה שערים בצמד המשחקים מול הצהובים, נזכר: "נכנסנו לחדר ההלבשה אחרי ה-4:1, וידענו שאנחנו עולים שלב"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

כמעט חודש עבר מאז ה-6:1 המשפיל שספגה מכבי תל אביב מאולימפיאקוס, ובקבוצה היוונית עדיין מרבים לדבר על ה"נס" שאירע בבאצ'קה טופולה. כזכור, הצהובים הביסו 1:4 את אולימפיאקוס במשחק הראשון בפיראוס, אבל התפרקו לחלוטין בגומלין והודחו בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

אחד מכוכבי המהפך היווני היה איוב על קעבי, הסקורר המוביל של אולימפיאקוס ומי שכבש שלושה שערים בצמד המשחקים, כולל שני שערים חשובים ב-1:6, ביניהם שער אדיר במספרת.

אל קעבי נזכר אמש במשחק בריאיון לתקשורת היוונית, בו דיבר בנימה של זלזול כלפי מכבי תל אביב. "ידענו שמדובר בקבוצה מאוד שברירית. אפילו אחרי שהפסדנו 4:1 במשחק הראשון, נכנסנו לחדר ההלבשה עם תחושות ביטחון. אישית, ידעתי שאפשר לעשות את זה ודאג לומר זאת לשאר השחקנים. ההגנה של מכבי תל אביב לא הייתה איכותית במיוחד, וידענו שאפשר לכבוש מולה הרבה שערים. לשמחתי, הבאנו את האנרגיות מחדר ההלבשה למשחק הגומלין, ועשינו את העבודה".

איוב אל קעבי שחקן אולימפיאקוס כובש במספרת לרשת רועי משפתי שוער מכבי תל אביב. רויטרס
והשאר היסטוריה. אל קעבי כובש מול מכבי תל אביב/רויטרס

בתקשורת היוונית נטען כי "אחרי ה-1:4 של מכבי תל אביב, הישראלים ערכו מסיבה מחוץ למגרש, זה היה פרובוקטיבי מאוד, שחצני בכל מובן: מוסיקה במסדרון, ריקודים בחדר ההלבשה, כאילו הכל נגמר. כאילו אין גומלין. כאילו אין אולימפיאקוס". מתברר שגם שחקני היריבה לא אהבו את זה. "אנחנו גברים, איך אפשר לסבול התנהגות כזו?" אמר אנדרה הורטה. "אסור לנו לקבל את העלבון הזה". הורטה, כך מתברר, אף פנה לרובי קין ואמר לו: "תגיד לחבר'ה שלך שזה לא גמור, זה רק המשחק הראשון".

הסוף, כאמור, ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully