וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פלא: הנהג הישראלי הציג את תמונות החטופים על הפודיום, וכבש את הרשת

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 11:36

אריאל אלקין, בן 16 בלבד וכישרון מוטורי מבטיח, סיים במקום השלישי במירוץ פורמולה 4 בניו אורלינס, וסירב להניח בצד את הקסדה עם תמונות החטופים: "אני סופר גאה"

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין הצליח לרגש את המדינה ביממה האחרונה, אחרי מחווה מצמררת שערך בארה"ב. אלקין, בן 16 בלבד, סיים במקום השלישי במירוץ במסגרת סבב הפורמולה 4, ועלה על הפודיום. כאשר התבקש מהמנחה להניח בצד את הקסדה שלו, הוא סירב והניף אותה בגאווה, כשהוא מצביע על המדבקות שעליה - עם שמות כל החטופים הישראלים בעזה. "אריאל, תניח בבקשה את הקסדה ותרים את הגביע", אמר לו המנחה, אך הישראלי הצעיר סירב.

הקסדה של הנהג הישראלי אריאל אלקין ועליה תמונות החטופים. עמוד הפייסבוק של אלקין, צילום מסך
הקסדה של הנהג הישראלי אריאל אלקין ועליה תמונות החטופים/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של אלקין

מאז המחווה אלקין הפך ללהיט ברשתות החברתיות, והמהלך המרגש שלו הופץ וזכה למיליוני צפיות. "פודיום ראשון לעונה", כתב בגאווה בעמוד הפייסבוק שלו, "מהמקום ה-6 למקום ה-3 בניו אורלינס, אני סופר שמח מהיכולת שהפגנתי, אבל סופר עצבני מזה שהחטופים שלנו עדיין מוחזקים בעזה מעל לחצי שנה!!! החזירו אותם הביתה".

אלקין, עדיין תלמיד תיכון, נחשב לכישרון מבטיח, עם הצלחות בקארטינג מגיל צעיר, ואימונים רציניים ומקצועיים באיטליה לאורך רוב השנה. בעבר הצהיר באיריון עמו ש "החלום שלי הוא ללא ספק פורמולה 1. כל החיים שלי זה הספורט. יש לי מוטיבציה מטורפת. אני זוכר שזכיתי באליפות העולם וזאת הייתה הפעם הראשונה בה דגל ישראל התנופף בענף הקארטינג. זה היה ממש מרגש. אני גאה להיות המדליסט הראשון והיחיד עד כה שהביא מדליה אולימפית בספורט המוטורי".

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully