וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החוזים הכי טובים, אחד השומרים הכי טובים: חותמות האיכות של אבדיה

הישראלי קיבל אזכור של כבוד מפרשן מוערך נוסף: "עשה קפיצת מדרגה". הסטטיסטיקה מראה: הוא בין 10 שומרי הפרימטר הטובים ב-NBA

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

שלושה משחקים בלבד נותרו עד לסיום העונה של וושינגטון וויזארדס, שכבר עכשיו אפשר לומר שתעמוד בסימן הפריצה של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי רושם בעונתו הרביעית ב-NBA את הממוצעים הטובים בקריירה בנקודות (14.6), אחוזים מהשדה (51%), אחוזים מהשלוש (37.6%), ריבאונדים (7.2) ואסיסטים (3.8), וממשחק למשחק מוכיח את עצמו בשני צידי המגרש ומבסס את עצמו כשחקן מוביל.

המעמד החדש של אבדיה משתקף היטב גם באמצעות אזכורים שונים אצל פרשנים וכתבים בכירים בנוף של הליגה. זה החל עם פרשן ESPN זאק לואו שציין אותו כנקודת אור בעונה החלשה של וושינגטון, נמשך עם אזכור של כבוד גם בפודקאסט של ביל סימונס, ואמש הגיעה "חותמת" נוספת עם פסקה שהוקדשה לו בטור של הכותב הבכיר זאק קראם באתר "דה רינגר".

בכתבה של קראם הוא סקר את נקודות האור בכל אחת מהקבוצות שלא עלו לפלייאוף, ואת הפסקה על וושינגטון הקדיש לאבדיה.

"ב-36 משחקים מאז ה-3 בינואר, אבדיה מעמיד ממוצעים של 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, עם 40 אחוז מהשלוש. זו חצי שנה של הצטיינות משחקן שמעולם לא העמיד ממוצע עונתי דו ספרתי בנקודות או שדייק ביותר מ-32% מחוץ לקשת", כתב קראם, "חוזה 55 מיליון הדולר של אבדיה נכנס לתוקף בעונה הבאה, וכולל ירידה בשכר מדי עונה. בהתחשב בקפיצת המדרגה שעשה בחצי השני של העונה, זה נראה כבר עכשיו הוא כבר חוזים הכי ידידותיים וטובים ב-NBA".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Jess Rapfogel, רויטרס
כלי נשק בשני צידי המגרש. אבדיה/רויטרס, Jess Rapfogel

לצד השיפור ההתקפי, אבדיה ממשיך להציג יכולת הגנתית ראויה, ושומר על הטיקט שלו משנים קודמות כסטופר לא רע בכלל, בעיקר של גארדים. באתר הסטטיסטיקה המתקדמת "B-Ball Index" בדקו ומצאו שלמעשה, אבדיה מדורג בין עשרת שומרי הפרימטר (איזור קו שלוש הנקודות) הטובים בליגה במהלכי בידוד.

המדד הסטטיסטי שבודק זאת מורכב ממספר נתונים מתקדמים, ומציב את אבדיה במקום העשירי בליגה בהגנה על הפרימטר, לצד מספר שומרים שידועים כבכירים מאוד ב-NBA כמו לו דורט מאוקלהומה סיטי ואו ג'י אננובי מהניקס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-3:00 וושינגטון ואבדיה יתארחו אצל מינסוטה למשחק מאתגר מול קבוצה מהצמרת הגבוהה של המערב, שעדיין מקווה לסיים במקום הראשון. שלושה ימים לאחר מכן הוויזארדס יערכו את משחק הבית האחרון שלהם העונה מול שיקגו, ויחתמו את העונה הסדירה למחרת עם משחק חוץ בבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully