וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם באיגוד השופטים: "לא נדרשה התערבות VAR בתקרית של רפאלוב"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 20:14

מכבי תל אביב רותחת, אבל באיגוד השופטים משוכנעים שבר נתן צדק כשלא קרא לשופט המרכזי אחרי הפגיעות בפרץ וסבוריט: "לא אירוע של 100 אחוז"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

על אף טענות מכבי תל אביב על כך שליאור רפאלוב היה צריך לקבל אמש (שני) כרטיס אדום בשני מקרים שונים, גורמים באיגוד השופטים תומכים הבוקר בהחלטה של שופט ה-VAR דניאל בר נתן לא להתערב בכל אחד מהמקרים, ולא לקרוא לשופט המרכזי שניר לוי ולהמליץ על הרחקה של קשר מכבי חיפה. הערב גם נמסרה הודעה רשמית מטעם הוועדה המקצועית של האיגוד על גיבוי מוחלט לשניר לוי וצוות ה-VAR.

כזכור, רפאלוב פגע באנריק סבוריט בצורה מכוונת ללא כדור וספג על כך כרטיס צהוב, אבל כמה שניות קודם לכן, במהלך שהחל את כל האירוע, הוא נראה חובט בחזה של דור פרץ, מה שהוביל לעבירה שעשה סבוריט עליו וקדם לריצה של רפאלוב לעברו ולפגיעה בפניו.

שניר לוי לא התייחס לאירוע הפגיעה בפרץ והסתפק כאמור בכרטיס צהוב בעקבות הפגיעה בסבוריט. ההחלטות הללו של לוי ובר נתן קוממו אמש את אנשי מכבי תל אביב, אפילו שסבוריט עצמו, אמר שמבחינתו גם כרטיס צהוב מספיק לרפאלוב, והבהיר שאין לו טענה לשופטים.

שחקני מכבי תל אביב עם השופט שניר לוי אחרי כרטיס צהוב לעבר ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
יצא בזול? שניר לוי מוציא לרפאלוב צהוב/אריאל שלום

גורמים באיגוד השופטים שבחנו הבוקר את האירועים סבורים שזה אירוע שנמצא בדיוק במקום שלא מצריך התערבות של VAR. יחד עם זה, מוסיפים אותם גורמים שגם אם לוי היה בוחר לשלוף אדום לעבר רפאלוב בכל אחד מהמקרים, לא היה צריך לקרוא לו ולבטל את האדום באמצעות ה-VAR.

"התערבות VAR צריכה להיות במקרה ברור שהשופט טועה. שני האירועים האלה שהם לא אירועים טובים למשחק כדורגל, עדיין לא 100 אחוז לכאן או לשם. לכן הבחירה של השופט המרכזי היא סבירה ולא היה מקום להתערבות VAR", אמר גורם באיגוד השופטים. כאמור, הערב גם נשלחה הודעה רשמית מטעם הוועדה המקצועית עם גיבוי מוחלט לצוות השיפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully