וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה שוד": רונאלדו "נפל למלכודת" של הפרובוקטור שהרתיח גם את מסי

הורחק אחרי "הצגה" של הבלם הסעודי הידוע לשמצה, הודח מהסופר קאפ ורמז לשחיתות: אחרי עוד ערב סוער לפורטוגלי, לואיס קאסטרו טוען ש"הוא קורבן לפרובוקציות" אבל ז'ורז'ה ז'סוס עוקץ: "מאבד את זה בכל הפסד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו שוב במרכז העניינים בסעודיה, ושוב בנסיבות שליליות. הכוכב הפורטוגלי הורחק אמש (שני) אחרי עבירה מיותרת ללא כדור, וראה את אל נאסר שלו מפסידה 2:1 לאל איתיחאד ומודחת מהסופר קאפ הסעודי בשלב חצי הגמר, אחרי ערב סוער.

רונאלדו שוב היה עסוק מאוד בשיפוט, ספג כרטיס צהוב בשלהי המחצית הראשונה אחרי תלונות ארוכות בעקבות שער שנפסל לאל נאסר, והורחק לקראת הסיום, בפיגור 2:0, אחרי ששלח מרפק קל לשחקן אל איתיחאד. אותו שחקן, עלי אל-בולאיחי הסעודי, ידוע כפרובוקטור סדרתי ובעבר אף גרם לליאו מסי לאבד את שלוותו במשחק בין ארגנטינה לסעודיה במונדיאל 2022. במפגשים האחרונים בין אל איתיחאד לאל נאסר, אל-בולאיחי ניסה להוציא מאיזון גם את רונאלדו, והפעם זה הצליח לו.

"רונאלדו מתנהל בצורה משונה. כמה פעמים הוא עוד ייפול למלכודות המטופשות ההלו? למרות כל הניסיון שלו, הוא לא מצליח להתמודד עם הפרובוקציות של השחקנים הסעודים. זה עלה לו ביוקר בעבר, וההתנהגות שלו הערב הייתה מבישה", כתבו באתר "גול" הערבי.

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר, פוגע בשחקן אל איתיחאד עלי אל-בולאיחי. רויטרס
איבד את זה. רונאלדו פוגע באל-בולאיחי/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר, פוגע בשחקן אל איתיחאד עלי אל-בולאיחי. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר, פוגע בשחקן אל איתיחאד עלי אל-בולאיחי/רויטרס

הפרובוקטור הסדרתי בפעולה

עם הירידה לחדר ההלבשה, אחרי שאיים באגרוף על שופט המשחק שהרחיק אותו, רונאלדו נראה נסער ותועד מוחא כפיים בהפגנתיות, תוך כדי שהוא פונה לקהל ונראה אומר: "כולכם עדים לשוד הזה".

מאמנו לואיס קסטרו ניסה לגונן עליו בסיום ואמר: "היה מגע קל מאוד בין רונאלדו לשחקן היריב, שגרם לזה להיראות כמו עבירה חמורה למרות שלא היה כלום. שופטי ה-VAR היו חייבים לבטל את ההרחקה". לדבריו של קסטרו, "רונאלדו סובל מהצקות ופרובוקציות חוזרות ונשנות, ואף אחד לא עושה דבר כדי להגן עליו".

אבל מצד שני, מאמן אל איתיחאד ז'ורז'ה ז'סוס, בן ארצו של רונאלדו, עקץ וביקר אותו. "רונאלדו אחד השחקנים הגדולים בעולם, הוא מודל לחיקוי עבור רבים ברחבי הגלובוס, אבל לאורך הקריירה שלו הוא מעולם לא התרגל להפסדים. כשהוא מפסיד, הוא מאבד את קור הרוח ואת הפוקוס המנטלי. הוא מתעצבן, וזה פוגע בו. בעיני, זה החיסרון הכי גדול שלו. היום הוא לא הצליח להתמודד עם הבלמים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully