וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפיט ראשון מ-2007: קונטיקט גברה על פרדו וזכתה בטורניר המכללות

דו קרב הסנטרים המדובר הלך דווקא לטובת הבוילמייקרס בזכות הצגה של זאק אידי (37 נקודות), אבל ההאסקיז ניצחו 60:75 וזכו בתואר פעם שנייה ברציפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

טורניר המכללות נחתם הבוקר (שלישי) עם זוכה ראויה ודומיננטית, ששיחזרה את ההישג של השנה שעברה. קונטיקט, האלופה המכהנת, שניצחה בדרך לגמר את יריבותיה בהפרש ממוצע של 25 נקודות, שמרה על התואר לאחר שהביסה 60:75 את פרדו המדורגת 3 בגמר שנערך בגלנדייל, אריזונה.

ההאסקיז שדורגו ראשונים בטורניר הפכו לראשונים שמשלימים ריפיט מאז פלורידה של 2006-2007, והניפו את הגביע בפעם השישית בתולדותיהם. בכך הם משלימים מאזן נקי מהפסדים בששת הגמרים אליהם העפילו מאז שנת 1999 (יותר מכל אוניברסיטה אחרת בפרק הזמן הזה).

לפני המשחק דיברו בארצות הברית על המצ'-אפ המסקרן מתחת לסלים בין שניים מהסנטרים הטובים בכדורסל המכללות. בסופו של דבר זאק אידי הנפלא היה בלתי ניתן לעצירה עבור יוקון וחתם טורניר אישי פנטסטי עם הופעת ענק של 37 נקודות, 10 ריבאונדים ושתי חסימות. בצד השני הסופמור דונובן קלינגן התקשה מאוד מול אידי, נקלע לבעיית עבירות וגירד 11 נקודות בקושי רב, אבל זה לא מנע מקונטיקט את הניצחון.

סטפון קאסל, קונטיקט. רויטרס
ההאסקיז היו דומיננטיים לאורך כל המסע. סטפון קאסל/רויטרס

אידי הסיניור חותם בכל מקרה את קריירת המכללות שלו עם הישג היסטורי, אחרי שהפך לראשון בתולדות טורניר ה-NCAA עם שבעה משחקים רצופים של לפחות 20 נקודות ו-10 ריבאונדים.

נקודת המפתח במשחק הייתה לקראת סיומה של המחצית הראשונה, כשההאסקיז יצאו לריצה שבסיומה הוליכו ב-6 הפרש עם הירידה להפסקה. יוקון עמדה עד כה על מאזן של 0:33 במשחקים בהם הוליכה במחצית, והמסורת נשמרה גם הפעם.

טריסטן ניוטון, הקלע המוביל של יוקון לאורך הטורניר, כיכב גם הפעם עם 20 נקודות לצד 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. סטפון קאסל הוסיף 15. מנגד, אצל הבוילמייקרס הקלע היחיד בספרות כפולות למעט זאק אידי, היה בריידן סמית' שסיים עם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully