וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחקה, מחאה נגד השופט ועצבים: הקריסה של רונאלדו בהפסד אל נאסר

צפו: הפורטוגלי מנע מאוטביו לכבוש, ראה לקראת הסיום כרטיס אדום והפגין בציניות מול צוות השיפוט בהפסד 2:1 שהעלה את אל הילאל לגמר הסופר קאפ הסעודי. המארחת עם ניצחון 33 ברציפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

אל איתיחאד הבטיחה את המקום שלה בגמר הסופר קאפ הסעודי עם 1:2 על וואחדה בתחילת הערב, והמאבק האמיתי הגיע בהמשך כשאל נאסר התארחה אצל הקבוצה הבלתי מנוצחת וההיסטורית של אל הילאל שעמדה לי המשחק הערב (שני) על 32 ניצחונות רצופים בכל המסגרות - הכי הרבה אי פעם בכדורגל העולמי. גם בלי אלכסנדר מיטרוביץ', המארחת ניצחה 1:2 את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו, עלתה לגמר והמשיכה את רצף הניצחונות ההיסטורי שכעת עומד על 33, אך מה שיזכרו מהמשחק זה את ההופעה המבישה של הפורטוגלי שסיים את המשחק בחדר ההלבשה בשלב מוקדם עם הרחקה.

דווקא אל נאסר הייתה קרובה לעלות על לוח התוצאות ראשונה כשאוטביו דחק מקרוב אחרי מסירת נהדרת של סאדיו מאנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך רונאלדו שעשה תנועה תוך כדי לכיוון הרחבה והיה בעמדת נבדל גרם לפסילת השער, התלונן בפני השופט בויכוח ארוך וראה את הכרטיס הצהוב בירידה להפסקה.

בדקה ה-61 אל הילאל עלתה ליתרון כשסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מצא את סאלם אל דוואסארי שבבעיטה שטוחה העלה את המארחת על לוח התוצאות. מלקום הברזילאי הכפיל בדקה ה-72 בנגיחה ופתח את האות לחגיגות עם כרטיס לגמר ועוד ניצחון לרשימה המתארכת. רונאלדו, שכבר ראה כרטיס צהוב אחרי פסילת השער במחצית הראשונה, פגע עם מרפק בשחקן היריבה והורחק באדום ישיר. לאחר מכן, הפורטוגלי מחא כפיים לשופטים בהפגנתיות וכמעט הטיח את הכדור בשופט הראשי של המשחק. סאדיו מאנה עוד הספיק לצמק בתוספת הזמן (90+9), אך זה לא הספיק לאל נאסר.

הפגיעה שגרמה להרחקתו של רונאלדו

צפו בפסילת השער של אוטביו בעקבות הבדל של רונאלדו

העצבים של רונאלדו אחרי הרחקתו

לרונאלדו זה הכרטיס האדום הראשון בערב הסעודית וה-12 בסך הכל בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully