וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן "עדיין אורבת": הכוכב של ברצלונה מתקרב לצרפת?

ב"ל'אקיפ" טוענים שעל אף הרצון של גאבי להישאר עד תום חוזהו ב-2026, הקבוצה הצרפתית תפנה לסוכנו כחלק מהמפך ב"יום שאחרי אמבפה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

ברצלונה תתארח ברביעי (22:00) בבירת צרפת למפגש הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות עם פריז סן ז'רמן. לשתיים היסטוריה משמעותית של משחקים בשנים האחרונות במפעל האירופי, כולל ה-1:6 המפורסם מעונת 2016/17, וכמובן המעבר של ליאונל מסי מהקבוצה הספרדית לצרפתית ששינה לחלוטין את ברצלונה מאז עזיבת הפרעוש.

בקיץ הקרוב שני המועדונים צפויים לשנות את פניהם, כשבצד הספרדי צ'אבי יעזוב את עמדת המאמן, בעוד בצד הצרפתי קיליאן אמבפה בדרך הבטוחה לריאל מדריד במעבר שיוכל לשנות את פני הכדורגל האירופי. בפ.ס.ז' מעוניינים כבר למלא את החלל של הסופרסטאר הצרפתי עם החתמתות משמעותיות ו"צעירות" לפי התקשורת בצרפת, וב"ל'אקיפ" מדווחים שפריז סן ז'רמן לא אמרה נואש בכל הנוגע להחתמתו של גאבי.

הקשר בן ה-19 נמצא תחת חוזה בברצלונה עד 2026, אך על פי הדיווח העזיבה של צ'אבי וההגעה הצפויה של האנסי פליק ערערה את תחושותיו של שחקן האקדמיה הצעיר. ב"ל'אקיפ" טוענים שפריז "עדיין אורבת לגאבי" וכי הדיונים עם סוכנו בקיץ הקרוב ימשיכו.

גאבי ברצלונה חוגג. רויטרס
עזיבתו של צ'אבי תשפיע על עתידו של הקשר הצעיר? גאבי/רויטרס

בעבר, פריז הצליחה לפתות לא מעט שחקני ברצלונה להגיע אליה, ביניהם מסי, ניימאר, צ'אבי סימונס, ראפיניה, עוסמאן דמבלה ומקסוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully