וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת: הפועל תל אביב הביסה 76:112 את גליל עליון

זלמנסון (19 נק') הוביל את לדרר לניצחון בבכורה שלו על הקווים כמאמן זמני. הפועל חיפה חזרה מפיגור 14 ב-71:81 על אילת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

אחרי הדרמה הגדולה והמהפך של הפועל חיפה בניצחון על הפועל אילת, המנה המרכזית במחזור ה-23 של ליגת העל בכדורסל סידרה הערב (שני) להפועל תל אביב ביקור בחדרה אצל הפועל גליל עליון, שהובסה 112:76 בבכורה של ברק לדרר על הקווים של האורחת כמאמן הזמני אחרי הפרידה מדני פרנקו.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לליאור קררה (20 נק' ו-5 ריב') שהוביל את המארחת ליתרון בשלב מוקדם, אבל בריאן אנגולה (17 נק') ו-וויל קאמינגס (11 נק' ו-7 אס') הובילו ריצת 0:14 אדירה עד סוף הרבע הראשון שהסתיים ב-16:28 לאורחת. הריצה האדומה המשיכה לתוך הרבע השני ונעצרה על 1:23, כשגם בר טימור (9 נק' ו-9 אס') הצטרף לחגיגה והפועל תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 32:56.

קסבייר מנפורד עלה נהדר מהספסל כשתרם 10 נק', 6 ריב' ו-5 אס' והוביל יחד עם עידן זלמנסון (19 נק') את האורחת ליתרון 30 עם 52:82 ברבע השלישי. שישה שחקנים הגיעו לספרות כפולות באדום כשגם הרבע האחרון שמר על הדהירה עם ניצחון חשוב שיכול להחזיר אותם למסלול.

קלעו לגליל עליון: ליאור קררה (5 ריב') 20, ג'יימס פלדים 17, עומאר סילבריו (5 אס') 10, לוטן אמסלם (7 ריב') 8, רועי הובר (10 אס') וחן גיא 5 כ"א, שון מילר 4, מירון רוינה 3, יהל פלג ואלפונסו אנדרסון 2 כ"א.

קלעו להפועל תל אביב: עידן זלמנסון 19, בריאן אנגולה 17, ג'יילן הורד 13, וויל קאמינגס (7 אס') 11, קסבייר מנפורד (6 ריב' ו-5 אס') ודאסטי האנאס 10 כ"א, בר טימור (9 אס') וג'ון הולנד 9 כ"א, תומר גינת (8 ריב') 8, ינתן רבינוביץ' 4, גל שטרנברג 2.

ברק לדרר מאמן זמני הפועל תל אביב. לירון מולדובן
בכורה נהדרת. לדרר/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח צמוד כששלשה של בר טימור קבעה יתרון אדום ראשון לאורחת. בצד של הגליל, לוטן אמסלם ומירון רוינה נשלחו מספר פעמים לקו והפכו בדרך ל-5:8. רועי הובר הוסיף נקודות בג'אמפ שוט והיתרון צמח ל-5 עם פסק זמן ראשון של לדרר. בריאן אנגולה חזר חד מהספסל עם סל מחוץ לקשת ולייאפ של טימור השוו ל-12:12, אבל שלשה של ליאור קררה החזירה את היתרון לצד של המארחים. וויל קאמינגס סחט סל ועבירה ושלשה נוספת של אנגולה העבירו את המומנטום לצד האדום. הריצה של האורחת המשיכה עם נקודות של קאמינגס ב-0:11 מהיר. דאסטי האנאס צלף מחוץ לקשת והגדיל את הריצה ל-0:14 עם 16:28.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'יילן הורד הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ריצה אדירה לקראת סוף הרבע הראשון. הורד/לירון מולדובן

רבע 2

הרבע השני המשיך את המגמה מעשר הדקות הראשונות כשעידן זלמנסון הצטרף לרשימת הקלעים עם נקודות מהקו והיתרון הדו ספרתי צמח ל-16. הבריחה נעצרה על ריצה מדהימה של 1:23 כשאנגולה כבר הגיע לדו ספרתי והפועל תל אביב ביתרון 20 עם פסק זמן של ברק פלג. קררה המשיך להוביל את קלעי הגליל, לפני שהאנאס הוסיף עוד קליעה נהדרת וקסבייר מנפורד קבע 27:48 עם 3 דקות על השעון. זלמנסון הסתדר בצבע מול ההגנה של המארחת וקאמינגס המשיך בריצה עם איבוד נוסף של גליל עליון והאדומים ביתרון 32:56 בהפסקה.

בריאן אנגולה הפועל תל אביב. לירון מולדובן
חגיגה בחדרה. אנגולה/לירון מולדובן

רבע 3

קררה הוביל קאמבק זעום של המארחת עם 5 נקודות, אבל שלשה של מנפורד החזירה את הצבע ללחיים של לדרר כשהיתרון צמח ל-25 נקודות. פלדין צלף מחוץ לקשת והביא את הגליל ל-40 נקודות, קררה הוסיף שלשה וסל ועבירה של פלדין הוריד את ההפרש ל-20. הורד ענה מהצד השני עם סל ועבירה משל עצמו, אנגולה הוסיף שלשה והאנאס מהקו הביא את האדומים ל-80 נקודות. זלמנסון קלע מתחת לטבעת וקבע 52:82 לקראת הרבע האחרון.

עידן זלמנסון הפועל תל אביב. לירון מולדובן
התאוששו מההדחה בגביע. זלמנסון/לירון מולדובן

רבע 4

האנאס ושלשה של פלדין שמרו על סטטוס הקוו בפתיחת הרבע האחרון, זלמנסון המשיך לבלוט בצבע והיתרון גדל ל-55:94 אחרי 2 דקות וחצי. שון מילר ניסה לנחם מעט את ספסל המארחת, אבל הורד דייק מהקו וגל שטרנברג שעלה מהספסל חצה את רף 100 הנקודות בצד האדום עם 76:112 מדהים של הפועל תל אביב בסיום.

ג'ון דייויס, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רבע אחרון ענק וניצחון נוסף להפועל חיפה. דייויס/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - הפועל אילת 71:81

המארחת ברוממה קיוותה להמשיך במומנטום הנהדר שלה ולחבר ניצחון ליגה רביעי ברציפות, מאז ההדחה מול הפועל חולון בגביע המדינה, וגם נגד הקבוצה המדרדרת של יוריצה גולמאץ היא הצליחה להשיג את הניצחון עם רבע אחרון יוצא מן הכלל שהחזיר אותה למאבק על המקום השביעי כשחזרה מפיגור 14 בדרך לניצחון מרשים.

דווקא אחרי רבע ראשון רע מאוד שהסתיים ביתרון אילתי, ג'ון דייויס (19 נק', 6 ריב' ו-10 אס') החזיר את הצבע ללחיים של גיא גודס עם יתרון קטן של האורחת בהפסקה. מרקוס בינגהאם (14 נק', 10 ריב' ו-5 חס') ועמית גרשון (16 נק') התעוררו וגם 27 נק' ו-5 ריב' של אלייזה סטיוארט לא הספיקו ברבע רביעי עצום שהסתיים עם 9:27 וניצחון מרשים של הפועל חיפה. אילת סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים ושוב אחרי הרצף החיובי תחת המאמן שהגיע ב-2024, היא עמוק בין קבוצות התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully