וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית החמיאו לאבדיה: "אחת העסקאות הטובות בליגה"

ב"רינגר" ניתחו את העונה של וושינגטון ושמו דגש בעיקר על השיפור של הישראלי: "הארכת חוזהו משתלמת בהתחשב בזינוק שלו בחצי השני של העונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

הציפיות בוושינגטון העונה לא היו גבוהות מדי, כשחלומות הפלייאוף היו רחוקים כבר מהרגע הראשון בתחרות "בלעדית" עם דטרויט וסן אנטוניו על תואר "הקבוצה בעלת המאזן הגרוע ב-NBA". עם 15 ניצחונות בלבד ו-64 הפסדים, הוויזארדס כבר הבטיחו את המקום שלהם מחוץ לפלייאין וכמובן שמחוץ לפלייאוף. ב"רינגר" ניתחו את אותן קבוצות שסיימו את העונה ויאבקו על הדירוג בדראפט הקרוב, כאשר בניתוח של וושינגטון, מירב תשומת הלב הופנתה אל עבר דני אבדיה.

"ב-36 משחקים מאז ה-3.1, אבדיה העמיד ממוצעים של 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק ועושה 40 אחוז מהשלוש", פתחו ב"רינגר" והציבו את דני כנקודת האור של וושינגטון העונה. "זו חצי עונה של מצוינות של שחקן שמעולם לא רשם ממוצע של ספרות כפולות או קלע טוב יותר מ-32 אחוז ממרחק בכל עונה קודמת".

בארצות הברית התייחסו להארכת חוזהו של הישראלי בבירה עם 4 שנים נוספות בחוזה של 55 מיליון דולר שיתחיל בעונה הבאה, והחמיאו בענק: "בהתחשב בזינוק שלו במחצית השנייה של העונה, זה נראה כעת כמו אחת העסקאות הטובות ביותר לקבוצה בליגה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
אחת העסקאות הטובות בליגה? דני אבדיה/רויטרס

בסך הכל לאבדיה יש העונה ממוצעים למשחק של 14.6 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים, כשרק הלילה בהפסד לטורונטו, הוא רשם 32 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully