וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "לא שיחקנו כדורגל נגד סיטי אשתקד. עכשיו אנחנו ניידים יותר"

מאמן ריאל מדריד רוצה לסגור חשבון ברבע גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00) ולא מוטרד מכוכביו שנמצאים בסכנת צהובים: "זה לא ישפיע על ההרכב". רודיגר מתלהב מבלינגהאם. שלושה חיסורים לאלופת אירופה, גווארדיולה יודע: "הם למדו מהפעם הקודמת, יש להם גאווה"

רבע גמר - משחק ראשוןהסתיים09/04/2024
ריאל מדריד
  • דיאס (12, גול עצמי)
  • רודריגו (14)
  • ואלוורדה (79)
3:3
  • (2) סילבה
  • (66) פודן
  • (71) גווארדיול
מנצ'סטר סיטי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

שתי אלופות אירופה האחרונות יחלו מחר (שלישי, 22:00) את המאבק המסקרן ביניהן על הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, כששיאנית הזכיות ריאל מדריד תארח את האלופה המכהנת מנצ'סטר סיטי ותנסה לנקום בה על ההדחה בחצי הגמר אשתקד. מדובר גם בעוד קרב איתנים בין שניים מהמאמנים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל האירופי, כאשר בשמונת המפגשים הקודמים מוביל פפ גווארדיולה עם חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים ותיקו (אם כי ארבעה מהפסדיו של אנצ'לוטי היו כמאמן אברטון).

המאמן האיטלקי של ריאל יעמוד על הקווים בליגת האלופות בפעם ה-200 ומדובר בעוד שיא עבורו, כשהוא כבר הזוכה המוביל (ארבע הנפות) ושיאן הניצחונות (114). מבחינת אחוזי ההצלחה, זו העונה הכי טובה שלו עם הבלאנקוס, כשהוא הפסיד רק לאתלטיקו מדריד: 3:1 בליגה בסוף ספטמבר ו-4:2 לאחר הארכה בשמינית גמר הגביע באמצע ינואר.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד באימון. רויטרס
עוד ציון דרך מרגש בליגת האלופות. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

ריאל פרסמה את הסגל שלה וכולם כשירים למעט טיבו קורטואה ודייויד אלאבה שכמובן סיימו את העונה. אורליאן טשואמני צפוי לפתוח במרכז ההגנה וצריך להיזהר מצהוב שימנע ממנו לשחק בגומלין, וכמוהו גם אדוארדו קמאבינגה, ויניסיוס וג'וד בלינגהאם.

אנצ'לוטי התייחס במסיבת העיתונאים לעניין הצהובים והבהיר: "זה לא משפיע על ההרכב שלי. המשחק החשוב הוא מחר, לא הגומלין באנגליה. אני לא יכול להגיד מה אני מתכנן, אבל לא יהיו הפתעות. לי זה די ברור, יש לי רק התלבטות אחת. אכריע מחר. יש לנו איכויות שונות מאשר בעונה שעברה. אז היו לנו את בנזמה, עכשיו אנחנו יותר ניידים בהתקפה וזה יהיה משמעותי מאוד מחר. אין לנו עמדות קבועות".

על ההפסד לסיטי בעונה שעברה: "לא היינו טובים, לא שיחקנו כדורגל בתבוסה שם. הופענו ללא אישיות וללא תעוזה. יהיה משחק אטרקטיבי, לכל קבוצה יש את הסגנון שלה ויש הרבה איכויות בינינו. זה יהפוך את המשחק לנחמד מאוד ברמה הטכנית".

הבלם אנטוניו רודיגר החמיא במסיבת העיתונאים לג'וד בלינגהאם: "הוא הפתיע אותי. לא הכרתי אותי כל כך טוב, אבל אלוהים אדירים! יש לו אישיות נהדרת והוא כבר מורגש בחדר ההלבשה שלנו. אם תדברו איתו, תקבלו את ההגרשה שהוא אחד שכבר חווה הכול, והוא רק בן 20. עכשיו אני כבר לא מופתע. הוא יהיה מנהיג, הוא מאוד בוגר ומקצוען בכל מה שהוא עושה. נותר רק להתפלל שימשיך להיות בריא. מחוץ למגרש אני לא דואג לו, יש לו הורים טובים וסביבה נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנטוניו רודיגר שחקן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. רויטרס
כבר לא מופתע מג'וד בלינגהאם. אנטוניו רודיגר/רויטרס

מנגד, מנצ'סטר סיטי שנמצאת ברצף של 25 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, יצאה למדריד עם יושקו גברדיול למרות הפגיעה הקלה שספג בשבת בליגה, בעוד הקפטן קייל ווקר וההולנדי נתן אקה נותרו באנגליה בגלל פציעות. רובין דיאס הוא היחיד בסכנת צהובים, ריקו לואיס צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני בהיעדרו של ווקר ולהרכב יחזרו מנואל אקנג'י ופיל פודן. השוער אדרסון, שנפצע מול ליברפול בחודש שעבר ושב לסגל בשבת, עשוי לחזור אל בין הקורות על חשבון סטפן אורטגה שהחליפו בארבעת המשחקים האחרונים.

גם פפ גווארדיולה התייחס במסיבת העיתונאים ל-0:4 בעונה שעברה ואמר: "בלתי אפשרי לנצח את ריאל פעמיים באותה צורה, הם למדו, יש להם גאווה. כולם מודעים לעוצמה שלהם במשחק המעבר. יהיו משחקים שונים בתוך המשחק הזה. הם יעשו לחץ גבוה בצורה אגרסיבית, הם מסוכנים מאוד. נצטרך לפגוע בהם בנקודות התורפה, לגרום להם להרגיש שאנחנו יכולים לכבוש. יש לנו ביטחון מלא".

רודרי הוסיף: "ברור לנו שנפגשו ריאל מדריד אחרת, הם משחקים בצורה שונה לגמרי. הם שולטים יותר במשחק ונצטרך להתאים את עצמנו לכך. אנחנו קבוצה יותר בוגרת, צברנו ניסיון בעקבות הזכייה בליגת האלופות ואנחנו מגיעים במנטליות שונה. אני מקווה שהניסיון הזה יעזור לנו מחר".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי במסיבת עיתונאים. רויטרס
"בלתי אפשרי לנצח את ריאל פעמיים באותה צורה". פפ גווארדיולה/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: פרנסואה לטקסייה (צרפת)
אצטדיון: סנטיאגו ברנבאו (מדריד)

רביעי בליגת האלופות:

פריז סן ז'רמן - ברצלונה (22:00)

אתלטיקו מדריד - בורוסיה דורטמונד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully