וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה חולמת לקטוע את הרצף של מכבי ת"א, חולון תנקום בר"ג?

הצהובים, עם 14 ניצחונות ליגה רצופים, יקוו להמשיך את השבוע העמוס שלהם בצורה חיובית כשיארחו את החבורה של אלעד חסין ללא בראון, ניבו וקליבלנד (ג', 19:00). הסגולים ינסו לשפר עמדות במאבק על המקום השלישי נגד רמת גן (20:30)

תקציר כדורסל טורקי: מנרסה - מלאגה 88:77/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי). אחרי הניצחון על בני הרצליה, ובעיצומו של שבוע עמוס ולחוץ, תארח מכבי תל אביב מוליכת הטבלה את עירוני נס ציונה. בקרב על המקום השלישי תארח הפועל חולון את מכבי רמת גן.

צוף בן משה, עירוני נס ציונה. דני מרון
נס ציונה תפתיע ותקטע לאלופה את הרצף? צוף בן משה/דני מרון

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (19:00)

מכבי תל אביב המשיכה ברצף הניצחונות שלה בליגה כשעברה את בני הרצליה בצורה די נוחה ביום ראשון. החבורה של עודד קטש יודעת שהיא יכולה לשמוט משחק אחד עד לסוף הסיבוב השני ועדיין לסיים אותו במקום הראשון ועם יתרון הביתיות על פני הפועל תל אביב במשחק המכריע על הביתיות בפלייאוף. בצוות המקצועי סיפרו אחרי המשחק נגד הרצליה שהמטרה במשחקי השבוע של הצהובים, שישחקו עד למוצאי שבת עוד שלושה משחקים, תהיה לנצח את כל המשחקים ולחלק את הדקות בצורה מקסימלית כך שלא ייגרם עומס על אף שחקן. ווייד בולדווין, ג'יימס ווב וחסיאל ריברו שלא התלבשו למשחק נגד הרצליה, חזרו לסגל, בעוד לורנזו בראון, ג'וש ניבו ואנטוניוס קליבלנד לא נרשמו.

אחרי תקופה רעה עם תשעה הפסדים בעשרה משחקי ליגה, הצלחה עירוני נס ציונה לרשום ניצחון גדול על הפועל באר שבע ביום שישי האחרון בתום משחק דרמטי והפכפך. החבורה של אלעד חסין רשמה את הניצחון למרות ששיתפה בפועל רק שלושה זרים במשחק, כשהפורוורד ג'ורג' קינג, שלא התלבש לשני משחקי הגביע שקדמו למשחק הזה, מקבל רק 3 דקות ואת דקות המשחק שלו תופס תומר לוינסון שרשם יכולת טובה. בנס ציונה יודעים שלמרות עומס המשחקים שיש על מכבי תל אביב, הם מגיעים בעמדת נחיתות משמעותית למשחקי בהיכל, אבל ינסו לרשום משחק חיובי ואם יפתיעו ישפרו עמדות במלחמה על מקומות 7-8.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדם אריאל, מכבי רמת גן. דני מרון
מכבי רמת החמה תנסה להתבסס חזק יותר במקום השלישי. אדם אריאל/דני מרון

הפועל חולון - מכבי רמת גן (20:30)

החבורה של עמית שרף התאוששה מההדחה המפתיעה ברבע גמר הגביע עם ניצחון חוץ קל על הפועל גליל עליון, ומגיעה למשחק ביתי חשוב נגד רמת גן שיכול לתת לה סיכוי לסיים את הסיבוב השני במקום השלישי. כדי שתוכל לעשות זאת חולון צריכה לנצח את רמת גן ביותר מ-11 נקודות הפרש, ההפרש בו הפסידה בזיסמן בתחילת העונה, אחרת לא יהיו תלויים בעצמם כדי להשיג את המקום שמקנה משחק ביתי נוסף בבית העליון. לחולון מחכה עד לסוף הסיבוב עוד כמה מבחנים, כמו משחק חוץ נגד מכבי תל אביב במוצאי שבת הקרובה ומשחק ביתי קשה עם הפועל ירושלים. טאג'יר מקול וקווין הארווי לא נרשמו בסגל של שרף.

ארבעה ניצחונות רצופים לחבורה של שמוליק ברנר הבטיחו להם את המקום בבית העליון, כשאת הניצחון נגד קרית אתא במוצאי שבת עושה רמת גן עם שלושה זרים וללא ג'יי פי טוקוטו הפצוע. רמת גן היא ללא ספק המרענן הרשמי של הליגה, כשתפסה את המקום השלישי בשלב מוקדם של העונה ומחזיקה בפער משמעותי על יריבותיה. אם היא תצליח להפתיע גם את הפועל חולון בחוץ, תפתח פער גדול מאוד במאבק על המקום השלישי, שיכול להקנות לה בסוף הבית העליון את הכרטיס לליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה. טוקוטו עשוי לשוב לסגל במשחק הזה אחרי היעדרות ממשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully