וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ השליחים הארוך בעולם יוצא לדרך בפעם ה-11

המירוץ המיוחד יוזנק מחצרים לסורוקה להחלמתו של ארי שפיץ שנפצע קשה בעזה

מירוץ שליחים מירושלים לאילת. לאה שפיץ,
מירוץ שליחים מירושלים לאילת/לאה שפיץ

מרוץ השליחים הארוך בעולם בין ירושלים לאילת יוצא לדרך בפעם ה-11. בשל אירועי השביעי באוקטובר, מטרת המירוץ שיוזנק מחרתיים (ד') היא להעלות את המודעות לנוער בסיכון וילדי עולים בשדרות, שחלקם פונו בשל המלחמה

את המירוץ יוזמת עמותת אפיקים, המפעילה 16 מרכזים לילדים בסיכון ברחבי הארץ, בחסות הקרן לידידות. אפיקים נוסדה ב-2007 ומטרתה להעניק לילדים בסיכון בישראל ולהוריהם כלים שיאפשרו להם לצאת ממעגל העוני, על ידי חינוך והשכלה.

השנה נוספו למרוץ כמה מקטעים מיוחדים כאשר המקטע הראשון של המירוץ יוקדש להירש גולדברג פולין, שנמצא בשבי החמאס ואף יעבור דרך ביתו שבירושלים. מקטע נוסף יוזנק מבסיס חצרים לבית החולים סורוקה, להחלמתו של לוחם גבעתי ארי שפיץ, בנה של לאה שפיץ, אחת מוותיקות מרוץ אפיקים, המאושפז במצב קשה.

לאה, אמו של ארי, מספרת ש"בנה התעורר אחרי 39 יום במהלכם היה מונשם ומורדם, הנהן והגיב, כאילו נולד מחדש", אולם לאחר מכן הורדם שוב. אנחנו קוראים לציבור כולו להצטרף למירוץ אפיקים, לעשות מעשים טובים ולהתפלל לרפואתו של ארי (משה אהרן בן לאה בילא) וכל הפצועים, ולמען הילדים בסיכון ומודים לה' על הניסים שעשה עמנו", אמרה לאה.

מקטעי המירוץ מתפרשים על 330 ק"מ וישתתפו בו קבוצות ריצה שונות מכל הגילאים. מנכ"ל אפיקים, משה לבקוביץ, הוסיף ש"אנשים הולכים להזיע ולתרום לצדקה לילדים בסיכון. לספורט יש יכולת ייחודית להעלות את המודעות לנושאים חברתיים חשובים ולחבר בין מגזרים שונים במירוץ אפיקים ישתתפו ילדים, נשים, חילונים וחרדים, ותיקים ועולים".

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "אנו גאים להיות שותפים במרוץ אפיקים, בנוסף לחסות שאנו מעניקים למרכזים לילדים בסיכון שהעמותה מפעילה ברחבי הארץ. מטרת המרוץ השנה היא ראויה וחשובה, ומתכתבת באופן מלא עם הערכים והיעדים שלנו בקרן לידידות. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם אפיקים ונמשיך לפעול יחד כדי לעשות טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully