וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד קרית אתא, באר שבע מול הפועל ירושלים בגביע

הגרלת חצי הגמר קבעה כי האלופה ומחזיקת הגביע יוכלו להיפגש לגמר שני ברציפות, אם יעברו את היריבות שיופיעו לראשונה בפיינל פור

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.4/ספורט1

מכבי תל אביב והפועל ירושלים יוכלו להיפגש בגמר גביע המדינה שנה שנייה ברציפות, אם יעפילו אליו. היום (שני) נקבע בהגרלת משחקי חצי הגמר כי הצהובים יפגשו את עירוני קרית אתא, בעוד שמחזיקת הגביע תשחק נגד הפועל באר שבע.

משחקי חצי הגמר ייערכו ב-9 במאי ביד אליהו. אם מכבי תל אביב תעפיל לפלייאוף היורוליג, המשחק שלה יידחה ביומיים. משחק הגמר יתקיים ב-16 במאי.

קרית אתא ובאר שבע, שעבורן תהיה זו הופעה ראשונה בהיסטוריה במעמד המכובד, יקוו להפתיע את שתי הפייבוריטיות להניף את הגביע. שתיהן הוגרלו כקבוצה המארחת במשחקים שלהן, אבל מי שבאמת תיהנה מיתרון הביתיות היא כאמור מכבי תל אביב. יחד עם זאת, קרית אתא כבר הפתיעה את הצהובים במגרשם הביתי העונה, כשניצחה 78:86 בהיכל בינואר.

האזינו לאהרל'ה ויסברג על הגרלת גביע המדינה

הפועל ירושלים, מחזיקת גביע המדינה בכדורסל 2022/23. ברני ארדוב
הפועל ירושלים חולמת לשחזר את ההישג משנה שעברה/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תנסה להגן על התואר בו זכתה אשתקד בפעם השביעית בתולדותיה, בזכות ניצחון 61:67 בארנה שבעיר הבירה. האלופה המכהנת תקווה לשפר מאזן לא מחמיא במונחיה בגביע, אחרי שבשש השנים האחרונות זכתה רק פעם באחת (ב-2021) ופספסה מחצית ממשחקי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully