וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר תקף: "ז'וזה מוריניו גמור, הוא לא מסוגל לאמן יותר"

קסאנו טען כי המאמן שפוטר מרומא "עושה את אותם הדברים שעשה לפני עשור" - ויש לו גם ביקורת חריפה נגד אלגרי ולאאו

תקציר: רומא גוברת 0:1 על לאצייו בדרבי/ספורט1

מאז פוטר מרומא הוזכר ז'וזה מוריניו כמועמד למספר קבוצות, אולם בינתיים אחד המאמנים הגדולים של שנות האלפיים טרם מצא עבודה חדשה.

אם שואלים לדעתו של אנטוניו קסאנו, "המיוחד" לא מצא קבוצה חדשה בצדק. "הוא גמור כמאמן", טען שחקן העבר. "הוא לא מסוגל לאמן יותר, הוא עדיין עושה את אותם הדברים שעשה לפני 10 שנים. דניאלה דה רוסי העניק לרומא את האמונה שהיא קבוצה חזקה ועשה עבודה נהדרת. הוא תמיד נועד לאמן את המועדון הזה".

"אם הייתי רוצה לעבוד מחר זה היה אפשרי, אבל אני לא רוצה לקבל החלטה שגויה", אמר לאחרונה הפורטוגלי, שהוזכר בין היתר כמועמד לשוב למולדתו, וגם לאמן את ניוקאסל, צ'לסי ומספר קבוצות סעודיות.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו. Jonathan Moscrop, GettyImages
הסוף מתקרב? מוריניו/GettyImages, Jonathan Moscrop

קסאנו, שכיכב בין היתר ברומא, ריאל מדריד, אינטר ומילאן, לא תקף רק את מוריניו כשהתארח בפודקאסט של כריסטיאן ויירי. על מסימיליאנו אלגרי אמר: "אינטר הרבה יותר חזקה העונה, אבל הקריירה של אלגרי מבוססת על תוצאות והוא לא זכה בשום דבר כבר שלוש שנים. הגיע הזמן שיתפטר. הוא צריך היה לעזוב כבר בעונה שעברה. הוא אומר שיובנטוס צריכה לסיים רביעית? זו בדיחה. תראו את בולוניה, היא משחקת כדורגל מרהיב והוציאה יורו וחצי על רכש".

ביקורת אחרונה הושמעה נגד כוכב מילאן רפאל לאאו: "הוא חושב שהוא גאון וחלק מהאנשים מסכימים איתו, לדעתי הוא פשוט שחקן טוב. הוא לא כבש בליגה במשך חמישה וחצי חודשים. תראו את לאוטרו מרטינס - הוא ברמה עולמית. הוא מנהיג בכל מובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully