וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה קצת ברחה לנו": הניצחון שהדאיג את הפועל ירושלים

האדומים אמנם גברו בבית על הפועל עפולה 78:81, אבל 50 הנקודות שספגו במחצית הראשונה והפיגור שאליו נקלעו הזכירו ימים עגומים העונה. ג'אקורי וויליאמס החמיא ליובל זוסמן

תקציר כדורסל טורקי: מנרסה - מלאגה 88:77/ספורט1

בזמן הפסקת המחצית אמש (ראשון) בארנה, כשהפועל עפולה הובילה במפתיע 35:50 על הפועל ירושלים, קשה היה להימנע מהחישוב שמוביל לתוצאה בלתי נתפסת - 55 הפרש. הלוא בתחילת העונה, כשהאדומים הופיעו לפתיחת ליגת העל ללא מאמן ובלי זרים, הם הובסו בעמק ב-40; וכעת, בהרכב מלא ובבית, ועוד אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל אביב בגביע המדינה, התקשו 3,143 הצופים להאמין שזה שוב קורה להם והתקשו שלא להיזכר בימים עגומים שהתרחשו לא מזמן.

בסופו של דבר, השיגו הירושלמים את הניצחון. הם עצרו את יריבתם על 11 נקודות ברבע השלישי ו-28 במחצית השנייה כולה; קיבלו שמונה נקודות קריטיות מיובל זוסמן ברבע הרביעי, ועוד שבע מכריס ג'ונסון שנפצע וחזר לשחק; וגם נהנו מטיפת מזל, כששלשה של ספנסר וייס בשנייה האחרונה טיילה החוצה ולא הצליחה לכפות הארכה. 78:81.

שחקני הפועל ירושלים: ליוואי רנדולף, ג'קורי וויליאמס, יובל זוסמן. ברני ארדוב
ניצחון מדאיג. הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"הוא קלעי טוב, וכשהכדור היה באוויר התפללתי שלא ייכנס", הודה ג'אקורי וויליאמס. "במחצית הראשונה נתנו להם לעשות כל מה שהם רוצים, ולא היינו מרוכזים בהגנה. התוצאה בסיום הייתה מעט טובה יותר, אבל אין תירוצים לצורה שבה שיחקנו. מול קבוצות קשוחות כאלה, שייתנו הכל מולנו, אנחנו לא יכולים להופיע ככה".

הסנטר החמיא לזוסמן: "אנחנו מדברים הרבה על מה שהוא מביא לקבוצה, בהתקפה ובהגנה. הוא מסוגל לשחק בכמה עמדות, הוא יודע ללחוץ על הכדור, ומההגנה הוא תירגם את היכולת להתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. דני מרון
"חייבים לנשוך שפתיים". יונתן אלון/דני מרון

עמוק לתוך חודש אפריל, לירושלים אין עדיין מאמן במלוא מובן ההגדרה. גם אתמול עמד המנהל המקצועי יונתן אלון על הקווים, והוא סיכם את המשחק: "אני פחות גאה על החזרה, ויותר מאוכזב על ההתחלה. חלוקת הנקודות של היריבה - 50 במחצית הראשונה ו-28 בשנייה - מעידה על מעידה שהייתה בדרך. העקביות חשובה מאוד בשלב הזה של העונה".

ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה, וירושלים מדורגת כרגע במקום החמישי עם מאזן 9:11. "אנחנו מבינים את מצבנו בטבלה. הליגה ברחה לנו קצת, ואנחנו חייבים לנשוך שפתיים ולטפס כדי להגיע למקום הראוי לנו", אמר אלון.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully