וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קאמבק מרשים: ניצחון רביעי רצוף להפועל ירושלים בכל המסגרות

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 22:48

בהובלתם של וויליאמס וסמית', האדומים הפכו פיגור של 15 נקודות בהפסקה ל-78:81 על הפועל עפולה, שנמצאת ברצף דומה מהצד השלילי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.4/ספורט1

במאבק נוסף על הכניסה לבית העליון בליגת העל הערב (ראשון), הפועל ירושלים גברה 78:81 על הפועל עפולה ולמעשה גזלה ממנה את הסיכוי לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות בטבלה. מחזיקת הגביע עומדת על ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מאז פיטוריו של איליאס קאנדזוריס, כשהערב היא נקמה במידה מסוימת בקבוצה שהביסה אותה ב-40 הפרש במפגש הקודם בין הקבוצות, לפני חמישה חודשים שמרגישים כמו הרבה יותר.

עפולה הרגישה היטב את הצורך להגיב אחרי שלושה הפסדים רצופים, מהם אחד בגביע מול עירוני נס ציונה. ברבע השני היא הכתה במארחת עם 14 נקודות ללא מענה, בדרך ליתרון 35:50 מבטיח בהפסקה. למרות זאת, ג'קורי וויליאמס וספידי סמית' הובילו את הקאמבק של האדומים במחצית השנייה, ופתאום גם המקום הרביעי בהישג יד מבחינת מחזיקת הגביע.

מנגד, לרועי פרל ושחקניו יהיו שמונה ימים להתאושש עד הנסיעה לאילת, שם ינסו לקטוע את רצף ההפסדים על חשבון הקבוצה המקומית.

נמרוד לוי, שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הפועל ירושלים סגרה חשבון קטן. נמרוד לוי/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'קורי וויליאמס 16 (9 ריבאונדים), ליוואי רנדולף וקאדין קרינגטון (3/8 ל-3, 5 אסיסטים), 13 כל אחד, ספידי סמית' (10 אסיסטים) ויובל זוסמן (3 חטיפות) 11 כל אחד, כריס ג'ונסון 7, נמרוד לוי 5, עוז בלייזר 3, אור קורנליוס 2.

קלעו להפועל עפולה: ספנסר וייס 22 (שיא עונה, 4/8 ל-3), מרסלוס ארלינגטון 16 (7 ריבאונדים), נועם אביבי וקסיוס סטנלי 14 כל אחד, ג'סטין בריגס 7, קמרון שלטון ותומר אסייג 2 כל אחד, לוקאס גולדנברג 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל ירושלים ספידי סמית', כריס ג'ונסון. ברני ארדוב
דאבל-דאבל חשוב. ספידי סמית'/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

סמית' וארלינגטון קלעו את הנקודות הראשונות בכל צד, וייס וארלינגטון הגדילו ל-2:6 ואחרי שוויליאמס עלה על הלוח, ארלינגטון הגיע ל-6 נקודות מהירות. רנדולף החליף סלים עם בריגס, לפני שירושלים פצחה בריצת 0:7 בדרך ליתרון ראשון, 10:13. וייס וארלינגטון הפכו זמנית, סמית' צלף לשלוש ואחרי קליעת עונשין של סטנלי הגיעה שלשה של לוי שעשתה 15:19. ארלינגטון המשיך לקלוע, וייס פגע מחוץ לקשת והאורחת חזרה להוביל. זוסמן סיים את הרבע עם 3/4 מהקו, אביבי קלע סל בצד השני והלוח הראה 22:22 בתום 10 הדקות הראשונות.

רבע 2:

קרינגטון קלע 5 רצופות בצד אחד, אביבי הגיב עם 7 בצד השני ועפולה עלתה ל-27:29. רנדולף איזן מהקו, אביבי צלף שלשה ושלח את ירושלים לפסק זמן. וויליאמס חזר משם עם נקודת עונשין, אחר כך הוסיף סל אבל בריגס שמר על פער 4. בלייזר ירה מחוץ לקשת ופגע, וייס וסטנלי ענו בשלשות משלהם וקבעו 35:42 לאורחת. עוד אחת של וייס מרחוק הביאה ליתרון דו-ספרתי ראשון, שלטון מהקו וארלינגטון עם סל נוסף השלימו ריצת 0:14 שהורידה את עפולה להפסקה ביתרון 35:50.

שחקן הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון. מאור אלקסלסי
בלט בהפועל עפולה. מרסלוס ארלינגטון/מאור אלקסלסי

רבע 3:

שלשה של סמית' נעתה בסל של וייס, אבל וויליאמס המשיך לצמק ביחד עם קרינגטון ודאנק שלו הוריד ל-52:44. פרל הזעיק פסק זמן, אבל סמית' חזר ממנו עם בומבה נוספת מרחוק. אביבי הגדיל זמנית ב-2 נקודות, וויליאמס הגיע ל-16 אישיות במשחק, ג'ונסון נפצע בניסיון להטביע. קרינגטון צלף מחוץ לקשת, לוי הקטין ל-56:54 בלבד. וייס ואסייג שעלה על הלוח הרחיקו מעט את עפולה, רנדולף צימק בחזרה, גולדנברג רשם נקודת עונשין ורנדולף סגר את הרבע ב-61:58 לחובתה של ירושלים.

רבע 4:

זוסמן הטביע ורנדולף השלים מהפך בשלשה, ג'ונסון שהתאושש מהנפילה הגדיל את הפער ל-4. וייס חזר מפסק זמן עם שלשה, ג'ונסון החזיר בקליעות עונשין ואחרי שסטנלי השווה במהלך של 3 נקודות, זוסמן צלף מחוץ לקשת והאדומים שבו להוביל. ארלינגטון צימק בנקודה, סטנלי הפך לזמן קצר בשלשה אבל קרינגטון השיב באחת משלו, ולאחר פסק זמן נוסף של עפולה, ג'ונסון קבר שלשה בעצמו וקבע 71:76. בריגס דייק פעמיים מהקו, ארלינגטון החזיר את השוויון מחוץ לקשת, זוסמן המשיך ברבע המצוין עם עוד שלשה. סטנלי סחט עבירה כ-6 שניות לסיום וצימק ל-79:78, אבל רנדולף סגר עניין בזריקות מהקו שקלע בצד השני, וייס החטיא שלשה על הבאזר וירושלים חגגה ניצחון 78:81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully