וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לא הציבה דדליין למציאת מאמן, אך יודעת: "צריך לקבל החלטה"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 10:49

האדומים יעלו למשחק נגד גליל עליון (21:00) עם ברק לדרר כמאמן זמני, אחרי שיחות רבות עם מאמנים שלא הובילו לכדי מינוי. אלכסנדר מחוץ לסגל

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב תשוב הערב (שני, 21:00) לפרקט בליגת העל כשתתארח באולם בחדרה אצל הפועל גליל עליון מתחתית הטבלה. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני בטבלה, עם שני ניצחונות פחות מהמוליכה מכבי תל אביב, ויודעים שכל מעידה עד לסיום העונה הסדירה עשויה לעלות להם בסיכוי שנותר להם לתפוס את הצהובים בבית העליון.

האדומים יופיעו הערב ללא קייל אלכסנדר שסובל מפציעה באפו מאז ההפסד ברבע גמר הגביע להפועל ירושלים, והקו הקדמי יכלול את ג'יילן הורד, תומר גינת ועידן זלמנסון, אבל בהפועל מאמינים שיוכלו לחזור למסלול הניצחונות גם ללא הסנטר המוביל שלהם. במקביל, דז וולס ישלים חודש בלי שהתלבש במשחקי הליגה, אך בינתיים הוא עוד במועדון.

על הפרקט יעמוד בהפועל ברק לדרר, עוזר המאמן בשנים האחרונות, שמחליף נכון לעכשיו את דני פרנקו. לדרר העביר את כל האימונים השבוע, ומוביל את הצוות שמקבל את ההחלטה איזה גארד אמריקאי תצרף הקבוצה, כשתמצא את המועמד המתאים להחליף את ג'ייקובן בראון הפצוע. בהפועל בוטחים בלדרר ומאמינים כי הקבוצה תחזור לנצח תחתיו.

אלא שבמקביל לביטחון שנותנים למאמן הזמני, בקבוצה היו עסוקים השבוע בשיחות עם מאמנים כדי לצרף מאמן החל מנקודת הזמן הזאת ועד לתום העונה הבאה. בקבוצה שוחחו עם ז'ואן פנארויה וחואן פלאסה הספרדים, ארדם ג'אן הטורקי, סטפנוס דדאס היווני וננו גינזבורג, ונכון לעכשיו לא מתקדמים עם אף אחד מהם. מלבד דדאס, שהראה נכונות להגיע כבר העונה, גם ללא הבטחה לעונה הבאה, כל שאר המאמנים העבירו מסרים, כך טוענים בהפועל, כי הם יהיו מוכנים לדבר עם הקבוצה, אבל רק על העונה הבאה.

שחקני הפועל תל אביב: קייל אלכסנדר, תומר גינת, בר טימור. לירון מולדובן
בקרוב דמות אחרת על הקווים?/לירון מולדובן

בהפועל הודו השבוע כי "אין לקבוצה דדליין" למינוי מאמן. אך במקביל לכך לא חיים בשלווה עם הסיטואציה שנוצרה. נכון לעכשיו בקבוצה מנסים להתקדם בכמה מישורים, מינוי מנהל מקצועי זר, חיפוש אחר מאמן, וחיפוש אחר גארד, כששעון החול של העונה הסדירה הולך ואוזל. "זה שאין דדליין זה נכון, אבל אנחנו יודעים שגם צריכים לקבל החלטה", אמר אחד מאנשי המועדון, "כשיהיה לנו מועמד שנהיה סגורים עליו, והוא יסכים לבוא, הדרך תיסלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully