וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה מפנטזים על מקום רביעי: "עונה חלומית"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:41

התיאבון נפתח. "הוכחנו שוב שאנחנו בפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד", אמרו במועדון. בסול עשוי להציע למימר חוזה ארוך טווח, מי מהזרים יישארו?

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי בני ריינה לא עוצרת. הקבוצה של שרון מימר שניצחה בשבוע שעבר את מכבי חיפה, גברה אמש (ראשון) גם על הפועל באר שבע ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה מושלמת עם שני ניצחונות ענקיים.

"אנחנו בעונה חלומית", אמרו בריינה בסיום המשחק אמש, "נכנסנו בצורה חזקה מאוד לפלייאוף הזה והוכחנו לכולם שוב, שהמקום שלנו שם בזכות ולא בחסד. היה חשוב לנו להראות שאנחנו לא מסתפקים רק בהעפלה לפלייאוף וכולם כאן נשארו מחוברים ומחויבים".

הניצחון אמש על קבוצתו של אליניב ברדה פתח לאנשי ריינה את התיאבון וכעת יש במועדון כאלה שמפנטזים אפילו על המקום הרביעי, בו נמצאת כרגע הפועל חיפה, במרחק שבע נקודות מריינה. ביום ראשון הקרוב תתארח ריינה בסמי עופר במפגש ישיר מול האדומים מחיפה ובקבוצה אומרים שניצחון שם - וגם המקום הרביעי כבר יהיה בהישג יד.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
עונה חלומית של ריינה/מאור אלקסלסי

במקביל למשימות שעוד נותרו לעונה הנוכחית כבר החלו בריינה לעבוד גם על העונה הבאה, כאשר המשימה הראשונה היא להאריך את חוזהו של מימר, שלא מפסיק לקבל מחמאות על עבודתו במועדון ובהחלט אפשר לומר שהוא בין המועמדים המובילים לתואר מאמן העונה. לאחר שכבר החלו שיחות לא רשמיות עם מימר, הבעלים סעיד בסול צפוי להיפגש עם המאמן והשניים ידונו באפשרות הארכת החוזה. אם זה תלוי בבעלים, אז מימר יקבל חוזה ארוך טווח, כאות הערכה לעבודתו בריינה בשנתיים האחרונות. מימר עצמו לא ממהר לקבל החלטות גם כי הוא רוצה לראות איזה תזוזות יהיו, אם בכלל, בשוק המאמנים, בעיקר בקבוצות הצמרת.

בריינה ינסו לשמור על הסגל הקיים, כאשר שחקנים כמו רועי שוקרני והזרים מוחמד אוסמן, סמביניה ונמניה ליוביסבלייביץ', יחתמו בקרוב על חוזים חדשים ומשודרגים ויישארו. בריינה מאמינים שגם אופציית הרכישה על פרדי ורגאס תמומש והוא צפוי להמשיך. ורגאס הפך להיות אחד הזרים הטובים העונה בליגה ובריינה מאמינים שהוא יוכל להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה. ההתלבטות היחידה שיש לאנשי המועדון בקשר לזרים מתייחסת לצמד החלוצים מארק קוסטה ופרדי גונדולה, כאשר ההחלטה לגביהם תתקבל עד סיום משחקי הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully