וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרכים מובילות לריאל מדריד? התכנית שמבהילה את מנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:02

לפי "אס", ארלינג הולאנד עדיין חולם לשחק בבלאנקוס, וסעיף השחרור הייחודי בחוזהו מלמד על כך. אלופת אנגליה מנסה להחתימו על חוזה חדש

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:4 על קריסטל פאלאס/ספורט1

על אף שהיא צפויה להנחית בקיץ הקרוב את קיליאן אמבפה, ריאל מדריד לא מוותרת על ארלינג הולאנד. לפי "אס", הסופרסטאר הנורבגי אמנם מרוצה מאוד במנצ'סטר סיטי, אך עדיין "לא ויתר על החלום לשחק יום אחד בריאל מדריד".

להולאנד חוזה עד 2027 באלופת אנגליה, וסיטי מנסה להאריך אותו - בין היתר משום שבקיץ הקרוב יש לו סעיף יציעה בגובה 250 מיליון יורו, סכום שאמור להצטמצם עם כל עונה שעוברת. "זו היתה תכנית של מינו ראיולה סוכנו לשעבר, והרעיון מאחוריה היה שתהיה לו אפשרות לעזוב לריאל מדריד", נכתב.

עוד נטען כי החלוץ הפורה הופתע מאוד מעזיבתו הצפויה של אמבפה את פריז סן ז'רמן. "ארלינג וסביבתו דיברו על האפשרות של שינוי אווירה, של עזיבת סיטי לריאל ב-2025", נכתב. "אבל המצב השתנה, כי לא ברור האם מדריד תוכל לשלם שתי משכורות עתק, להולאנד ואמבפה, בלי לעבור על חוקי הפייר פליי".

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בעתיד בברנבאו? הולאנד/רויטרס

כאמור, סיטי עובדת מאחורי הקלעים כדי להחתים את הולאנד על חוזה חדש, אבל גם זה לא ימנע באופן מוחלט מהנורבגי לממש את החלום שלו: "סוכנו רפאל פימנטה ימשיך לדאוג לסעיף שחרור, אולם ייתכן שהסכום יגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully