וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "מבטיח שניתן הכל. לא קיבלנו 10 הפרש"

8.4.2024 / 10:00

רגע לפני משחק העונה, קשר מכבי ת"א דיבר על הפער המחודש בפסגה ("הבאנו את עצמנו למצב הזה"), המאץ'-אפ עם מכבי חיפה ("רוצים להציג את הכדורגל הנכון") שיא השערים והקשר עם קין: "הדרישות שלו מביאות לידי ביטוי את החוזקות שלי"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

דור פרץ יגיע למשחק העונה הערב (שני, 20:30) אחרי שבוע שכלל כמעט הכל, בדיוק כמו העונה הזו של מכבי תל אביב. מצד אחד שער מטורף שלו מול בני סכנין בדקה ה-89 שסלל את הניצחון הדרמטי בפתיחת הפלייאוף בשבת שעברה, מצד שני אכזבה עצומה שלושה ימים לאחר מכן בהדחה כואבת מול מכבי פתח תקווה ברבע גמר גביע המדינה.

דור, לא נמאס לכם מחוסר היציבות הזו? כל העונה מלווה בתנודות עצומות במצבי הרוח.

"השבוע הזה הוא תקציר של עולם הכדורגל - רכבת הרים של רגשות כשחקנים, אוהדים, כל מי שלוקח חלק בדבר הזה. מניצחון של הדקות האחרונות ועד הדחה מהגביע, שם ציפינו מעצמנו ליותר באותם רגעים. אנחנו רק יכולים ללמוד מהדברים האלה ולהציג דברים טובים יותר בהמשך - מול מכבי פתח תקוה היינו צריכים ריכוז בדקות האחרונות, להבין שיש לנו משחק בידיים ואסור לשחרר אותו גם כשזה נראה גמור".

אתה יכול להבטיח לאוהדים שלא תפספסו הפעם את יתרון 10 הנקודות שיש לכם בפסגה?

"קודם כל, הבאנו את עצמנו למצב הנוכחי, אף אחד לא נתן לנו כלום. אני יכול להבטיח לעצמי, לאוהדים, לשחקנים ולצוות שנעשה את הכי טוב שלנו, מהדקה הראשונה, כדי להשיג את המטרות שלנו".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. אריאל שלום
רכבת הרים. פרץ אחרי השער הגדול מול סכנין/אריאל שלום

מה יש במאץ'-אפ נגד מכבי חיפה שהפך את המשחקים העונה נגדם לכל כך קשים?

"הם באו עם איזשהי אסטרטגיה למשחקים, אנחנו התאמנו את עצמנו והבנו מה צריך לעשות. ראינו את זה בגביע הטוטו אחרי זה, אבל פחות הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי בליגה. הצוות מנחה אותנו כדי להציג את הכדורגל שלנו, את הכדורגל הנכון למשחק כזה".

באופן אישי אתה בעונה של 16 שערים בכל המסגרות, מזמן שברת את השיא האישי שלך. מה הסוד של העונה הזאת? מה השתנה שלא ראינו בעבר?

"המיקום שהמאמן מציב אותי על המגרש, הדרישות שלו שמביאות לידי ביטוי את החוזקות שלי לשמחתי. אבל יש עוד דרך, יש לי עוד מה להראות ולהוכיח, גם לו וגם לעצמי ולאחרים".

הרבה מאמנים האמינו בך. בשבת רובי קין אמר: "הלוואי שלכל מאמן יהיו 11 דור פרץ בהרכב". עד כמה אתה רוצה להחזיר לו על האמון הזה?

"יש לי מה להודות לו על הקרדיט שהוא נותן לי ועל האמונה שיש לו בי. אני שמח ואשמח להחזיר על זה. אשחק הכי טוב איפה שיציבו אותי, באופן טבעי נוח לי לשחק באמצע, בין מספר 6, 8 ו-10".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
פרץ מודה על הקרדיט. קין/אריאל שלום

נגד מכבי פתח תקוה אתה וערן זהבי לא פתחתם, ויש לכם משחק מאוד חשוב. אתה מרגיש שזה עליכם, השחקנים המובילים?

"כל העונה הזאת אנחנו רואים כמה כל שחקן הוא משמעותי - במשחק כזה או אחר ובשלבים כאלה ואחרים. לכולם יש משמעות מאוד גדולה לעונה הזאת, וכנ"ל לגבי היום, כל שחקן שיעלה ב-11, כולנו חשובים באותה מידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully