וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מזהיר למרות הניצחון: "היו דברים שלא אהבתי בשפת הגוף"

מכבי תל אביב פתחה שבוע עמוס ב-85:98 על הרצליה, אך המאמן יודע: "החצי השני היה פחות טוב ברמה המנטלית, אסור לנו לצאת מהכושר הטוב"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.4/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה שבוע עמוס במיוחד, של ארבעה משחקים בשבעה ימים, עם ניצחון חלק 85:98 על בני הרצליה הערב (ראשון) ביד אליהו. ג'וש ניבו הוליך את קלעי האלופה עם 21 נקודות, רומן סורקין רשם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים ולורנזו בראון תרם 13 נקודות לצד 8 אסיסטים לקבוצה של עודד קטש, שחיברה ניצחון ליגה 14 ברציפות.

"ניצחנו את המשחק התקפית בחצי הראשון. הצלחנו לעמוד במטרה החשובה מעבר לניצחון - לחלק את הדקות", סיכם קטש. "הגנתית, היו הרבה דקות של חוסר ריכוז שלא אהבתי. יש לנו שבוע מתעתע, משחק יורוליג שלא קובע מבחינתנו ושלושה משחקי ליגה, והעיניים שלנו לשלישי הבא, שזה המשחק המכריע. ננסה לחלק עומסים ולנצח. השחקנים צריכים לדעת שאנחנו רוצים לשחק נכון, אסור לנו לצאת מהכושר שאנחנו נמצאים בו. היו דברים שלא אהבתי, גם בשפת הגוף, נפתור את זה בשיחה בינינו. לא נצלח את השבוע הזה בלחיצת כפתור".

שחקני מכבי תל אביב: רפי מנקו, ג'וש ניבו, תמיר בלאט. דני מרון
היו גם דברים שהמאמן לא אהב. מכבי תל אביב/דני מרון

המאמן התייחס לכך שברצלונה קטעה למכבי תל אביב את רצף הניצחונות בכל המסגרות ביום חמישי: "היה דיבור סביב רצף הניצחונות, אולי השחקנים התייחסו לזה, אנחנו לא. זה לא היה לנו הכי חשוב. מבחינתנו הפסדנו משחק שיכולנו לנצח, יכולנו לקחת ממנו דברים טובים. אנחנו בסך הכל בוחנים את הדרך שאנחנו משחקים. אמרתי לאורך כל התקופה שאנחנו יכולים להיות יותר טובים, ועדיין יש לנו טווח שיפור, גם התקפית וגם הגנתית. נצטרך להיות טובים כדי לעמוד בזה".

קטש הוסיף על הופעה משופרת של בראון: "אנחנו רואים שחקנים שנמצאים בכושר שיא שעברו תקופות פחות טובות באמצע העונה. לורנזו היה אגרסיבי כמו שאנחנו אוהבים אותו, זה היה נכון בדרך שהרצליה שמרו אותנו. אם ניתקל בהגנות מהסוג הזה, נצטרך את הגארדים והגבוהים שלנו ופחות את הפורוורדים. אם ניתקל בהגנות אחרת, אז אולי הפורוורדים יהנו יותר. מצאנו את הדרך לקלוע 62 נקודות במחצית הראשונה, חצי שני היה פחות טוב, דברים שלא אהבתי ברמה המנטלית, אסור לנו ליפול לשם. אנחנו לא מסתכלים על זה ברמה האינדיבידואלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן בני הרצליה איתן בורג. דני מרון
ככה מכבי תל אביב אוהבת אותו. לורנזו בראון/דני מרון

מאמן בני הרצליה דן שמיר אמר: "לא ידענו לאיזה כיוון המשחק יתפתח, גם בגלל פערי הרמות הטבעיים וגם כי באנו קצרים. למרות שהוצאנו לפועל לא רע בהתחלה, לפחות בצד ההתקפי, מכבי קבוצה שקשה לעצור. בכמה דקות הם ברחו ופתחו פער שלא הצלחנו לצאת ממנו. היו לנו מספיק דברים חיוביים שאפשר לבנות מהם כדי שאוכל לצאת אופטימי".

שמיר המשיך: "אחת המצוקות היום הייתה שאיתן בורג היה הרכז היחיד והצלחנו להתגבר על זה. הסתדרנו ועזרנו לו, מצאנו את הדרך להיכנס לדברים. לא הוצאה לפועל מושלמת. בפרספקטיבה רחבה, זאת עונה לא פשוטה, אנחנו רק דוגמא אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה שעוברת עונה לא פשוטה. להתחבר לקבוצה כל כך הרבה פעמים ולמצוא את הדרך לשחק, אני לא יודע אם אתם יודעים כמה זה מסובך. אנחנו כל הזמן באילוצים של למצוא שחקן. אנחנו יודעים שאנחנו בנויים תלאי על תלאי, שהרבה דברים נכפו עלינו, ועדיין יש לנו מספיק כדי להיות טובים. זה לא קל. קבוצות נבנות ממשחקים ומחוויות משותפות, מטרום עונה. אני לא חושב שאנחנו מחפשים עוד שחקן, אני רוצה לייצב את העסק ולשחק עם השחקנים שיש, לשמור נכון, לשים אותם במקומות הנכונים. אין לנו עושה משחק מנוסה ששם את כולם במקום, אבל אנחנו מספיק טובים כדי להתמודד".

שחקן בני הרצליה ברייסון וויליאמס בין שחקני מכבי תל אביב: רומן סורקין, ג'ו תומאסון. דני מרון
בכורה מוצלחת, תוצאה פחות. ברייסון וויליאמס/דני מרון

ברייסון וויליאמס שקלע 20 נקודות בהופעת הבכורה שלו בבני הרצליה, הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה מוכשרת מאוד, זה כל מה ששמעתי עליהם ואני רואה למה הם מצליחים מאוד באירופה. הם משחקים חזק מאוד, קבוצה מאוד מבטיחה. אני פה כדי למלא כל תפקיד שיתנו לי, אני בא לשחק חזק ולעזור לקבוצה לנצח משחקים, זאת התוכנית. השבוע הקרוב אמור לעזור לי להבין יותר את התרגילים, לבנות כימיה, יש לנו קבוצה מוכשרת. נלחמנו חזק. זה מה שלמדתי על הקבוצה הזאת, שאנחנו רוצים לנצח, כולם כאן. השבוע הזה יהיה טוב לי לעבוד על המשחק שלי ולעזור יותר לקבוצה במשחק הבא. מכבי משחקת ביחד הרבה זמן, הם שיחקו ברמות גבוהות, מאוד מוכשרים. יש להם מאמן מכובד מאוד, הם היו מכבי תל אביב הערב, נלחמנו חזק אבל אנחנו עדיין לומדים את הליגה כאן".

ילדי שדרות במשחק של מכבי תל אביב כאורחי פלייטיקה. ארתור קושלב,
ילדי שדרות במשחק של מכבי תל אביב כאורחי פלייטיקה/ארתור קושלב

ענקית המשחקים פלייטיקה, נותנת החסות של מכבי תל אביב, אירחה כ-200 מילדי העיר שדרות במשחק. פלייטיקה ומכבי פתחו את הערב במשחק בהיכל נוקיה בציון חצי שנה למלחמת חרבות ברזל וכחלק מכך חצי שנה של עשיה ותרומה לקהילות הנפגעות והמפונות בינהם ילדים ונוער מהעוטף ובפרט מהעיר שדרות. הן אירחו את הילדים המפונים וארגנו עבורם חוויה חד פעמית ומרגשת על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully