וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן חגג צמד בבלגיה, צפו בצמד של דאבור באיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 23:07

קשר גנט הצטיין מול ווסטרלו ובמאזנו שמונה שערים בשלושת המחזורים האחרונים, חלוץ שבאב אל אהלי הבקיע פעמיים מול אל ג'זירה וגם בישל. אבו פאני במוקד המהומה במשחק העונה בהונגריה

תקציר: רדניק סורדוליצה - הכוכב האדום בלגרד 2:0/ספורט1

עומרי גנדלמן המשיך הערב (ראשון) את כושר ההבקעה הנהדר שלו וחגג מחזור שלישי ברציפות, הפעם עם צמד לרשת ווסטרלו. קשרה של גנט פתח בהרכב אחרי הרביעייה לרשת שרלרואה והשער ב-1:5 על סטנדרד ליאז', ובדקה ה-22 השתלט על נגיחה של יון-סוק הונג, הוריד לעצמו ובעט ממטר וחצי אל הרשת. טאריק טיסודאלי הכפיל את היתרון בחלוף שתי דקות, ובתוספת הזמן גנדלמן קבע 0:3 וחגג שער ליגה תשיעי העונה ו-11 בכל המסגרות, מתוכם כאמור שבעה בשלושת המחזורים האחרונים. גנט במקום הראשון בפלייאוף האמצעי (על הכרטיס לקונפרנס ליג).

* מונס דאבור פתח בהרכב שבאב אל אהלי דובאי והעניק לה יתרון בדקה החמישית מול אל ג'זירה עם שער מקרוב אחרי הכנה של באדר נאסר. החלוץ הישראלי בישל לאיגור דה קרוז (11) ובהמשך חגג את השני שלו עם הקפצה אלגנטית מול השוער בדקה ה-30 והעלה את קבוצתו ל-0:3. שמונה שערי ליגה יש לדאבור העונה באיחוד האמירויות. החלוץ הוחלף בדקה ה-73 והאורחת הקטינה ל-3:2, אבל זה לא מנע מאל אהלי המדורגת שנייה להקטין את הפער מהמוליכה אל וואסל לשמונה נקודות.

עומרי גנדלמן שחקן גנט כובש לרשת ווסטרלו. JOHAN EYCKENS/AFP, GettyImages
בכושר שיא. עומרי גנדלמן כובש מקרוב/GettyImages, JOHAN EYCKENS/AFP

* אחרי שהחמיץ את המחזור הקודם בגלל כרטיסים צהובים והיה שותף לעלייה באמצע השבוע לחצי גמר הגביע ההונגרי, מוחמד אבו פאני עמד היום במרכזו של עימות במשחק העונה, בסיומו פרנצווארוש ניצחה 0:1 את פאקש השנייה ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגת הליגה ההונגרית. לקראת סיום המחצית, המארחת התלוננה על עבירה שלא נשרקה, ואז התפתחה מהומה בהשתתפות שחקנים רבים. אבו פאני נדחף על ידי יוזף ווינדקר ונותר על הדשא, כשבינתיים גם מהספסלים נכנסו למגרש. איכשהו זה נגמר ללא הרחקות, וקשר נבחרת ישראל היה אחד מארבעה שספגו צהובים. המחליף אדאמה טראורה הכריע בדקה ה-89 וכעת כאמור הפער גדל לשמונה נקודות ולסיום העונה נותרו שישה מחזורים, כשלפרנצווארוש עדיין משחק פחות.

* עומרי גלזר שמר על שער נקי מחזור חמישי ברציפות והכוכב האדום בלגרד רשמה ניצחון חמישי רצוף - 0:2 בחוץ על רדניק סורדוליצה. אלכסנדר קטאי המחליף שבר את הקרח אחרי משחק מתסכל מול נועלת הטבלה, כשהבקיע בדקות 75 ו-88. היתרון בפסגת הליגה הסרבית נותר ארבע נקודות, לאחר שפרטיזן בלגרד ניצחה 0:2 בבית את נובי פזאר. ביברס נאתכו קיבל מנוחה הפעם ולא שותף.

* אוסקר גלוך נותר מחוץ לסגל של רד בול זלצבורג, שספגה 1:1 בבית מראפיד וינה בדקה ה-96 במסגרת הפלייאוף העליון באוסטריה, ויתרונה בפסגה צומק על ידי שטורם גראץ לשלוש נקודות. על פי הודעת המועדון, הקשר הישראלי סבל מ"בעיות בשרירי הירך" ולכן לא יכול היה לשחק. קארים קונאטה כבש לזכות המוליכה בדקה ה-87, אבל בדקה השישית של תוספת הזמן מרקו גרול השווה בפנדל עבור השלישית בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בכושר נהדר: צפו בשער הראשון של גנדלמן

השער של מונס דאבור

השער השני של מונס דאבור

* רועי קהת הוחלף בדקה ה-73 כאשר סומגאיט סיימה ב-1:1 אצל נפטצ'י באקו ונותרה במקום הרביעי בליגה האזרית. היא מפגרת בנקודה אחרי היריבה ובשתיים אחרי זירה המדורגת שנייה.

* פיראס אבו עקל (90 דקות) ואוסמה חלאיילה (45) פתחו יחד בהרכב של גבאלה, שהובסה 4:0 במשחק חוץ מול זירה במחזור ה-29 בליגה האזרית. גבאלה נותרה במקום האחרון עם סיכוי אפסי להינצל.

* אלי דסה נותר על הספסל של דינמו מוסקבה בהפסד הביתי 2:1 בדרבי לספרטק, שהשלימה מהפך בדקה ה-88. דינמו במקום השלישי בליגה הרוסית, מרחק שש נקודות מזניט המוליכה.

* עומר אצילי ישב על הספסל ולא שיחק בהפסד הביתי של אל עין 3:1 לאל נסאר. קבוצתו נותרה במקום השלישי באיחוד האמירויות, שתי נקודות פחות מדאבור וחבריו ומרחק 10 מהמוליכה אל וואסל.

* אור זהבי פתח ב-0:0 הביתי של יוניקוס מול קלמאטה בליגה היוונית השנייה. קבוצתו במקום השלישי בפלייאוף העליון של המחוז הדרומי, מרחק חמש נקודות מחאניה של בוריס קליימן שמחזיקה כרגע בכרטיס לליגה הבכירה.

* עומר חנין, שוערה הישראלי של קבוצת מנהיים מהליגה הגרמנית השלישית, שיחק אתמול 90 דקות בניצחון 1:6 על אונטרהאכינג. מנהיים מדורגת שנייה בטבלת הבונדסליגה 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully