וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי יוקרתי ותואר כבוד לד"ר מדעי הספורט מרק ורטהיים בגרמניה

ורטהיים, ד"ר במדעי הספורט, בוגר האוניברסיטה לספורט בקלן DSHS, נבחר להיכלל בסגל המרצים העולמי לתכנית ה-Ma שמציעה לראשונה אוניברסיטת מיינץ - תואר במדעי הספורט לביצועי על בענפי הספורט השונים. בנוסף, קיבל הכרה בגרמניה על תרומתו בשיטות אימון וקואורדינציה

ד"ר מרק ורטהיים (במרכז) עם פרופ' שלהורן (משמאל) ומיכאל דר, הסקאוט של נבחרות גרמניה. יחצ,
ד"ר מרק ורטהיים (במרכז) עם פרופ' שלהורן (משמאל) ומיכאל דר, הסקאוט של נבחרות גרמניה/יחצ

ד"ר מרק ורטהיים, ממובילי תורת האימון החדשה עם מיקוד ב"מוח לפני כוח", נבחר להיכלל בסגל המרצים העולמי לתכנית ה-Ma שמציעה לראשונה אוניברסיטת מיינץ - תואר במדעי הספורט לביצועי על בענפי הספורט השונים.

בראש התכנית עומד פרופ שלהורן, ממובילי השינוי העולמי בכל הקשור לאימון על פי ממצאי מדעי המוח. ד"ר ורטהיים ירצה במספר קורסים בתחומי תורת האימון החדשה, הנוירו פדגוגיה של האימון ופיתוח קואורדינציה בתהליך איתור ומיון, מניעה ושיפור הישגים.

הלימודים מתקיימים באנגלית, רובם באופן מקוון, ופתוחים לסטודנטים מכל העולם. ד"ר ורטהיים מקווה שירשמו לתכנית ישראלים שיוכלו להוות את הדור הבא שיקדם את הספורט התחרותי/הישגי.

מרק ורטהיים הוא דוקטור במדעי הספורט, בוגר האוניברסיטה לספורט בקלן DSHS בשלושת התארים, רכש ניסיון רב בעבודה המדעית, באימון, בהכשרת מאמנים ומורים לחנוך גופני בגרמניה ובישראל. הוא מרצה ברחבי העולם למורים, מורים לחינוך גופני, מאמנים, רופאים, מטפלים פרא רפואיים, הורים ואנשי חינוך בתחומי פיתוח קואורדינציה, תורת האימון החדשה עם דגשים על איתור מיון וטיפוח ספורטאים, תכנון ממוחשב, מודלים להכשרת מאמנים ובנושאי הלמידה - מוח - קואורדינציה.

ד"ר ורטהיים פיתח את שיטת OCO™ (Optimal Coordination Order) וזכה עבור זה בפרס החדשנות באימון בגרמניה בשנת 2011. בשנים האחרונות הרחיב את יישום הקואורדינציה לתחומי למידה החל מהגן ועד חט"ב ופיתח מודל ללמידה קואורדינטיבית בשיטת OCO™.

ד"ר מרק ורטהיים. יחצ,
ד"ר מרק ורטהיים/יחצ

ד"ר ורטהיים קיבל כבוד והכרה על תרומתו בגרמניה והובלתו בתחומי תורת האימון והקואורדינציה בהכשרת מאמנים. יחד עם אנשי מקצוע מובילים בעולם, הוא הנציג הישראלי הראשון אי פעם. כעת מתקיימים בהתאחדות הכדורגל הגרמנית דיונים עם האחראי על הפיתוח, פרופ' פביאן, על דרכים להכנסת שיטת oco שפיתח ד"ר ורטהיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully