וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרר על הקווים בהפועל ת"א נגד גליל עליון, אילת תפתיע ברוממה?

עוזרו של דני פרנקו ידריך את האדומים בפעם השנייה בקריירה, במשחק החוץ בחדרה נגד קבוצת התחתית (ב', 21:00). הקבוצה הדרומית תתארח אצל הפועל חיפה המשתפרת (19:00)

מחוץ לקווים, 7.4/ספורט1

שבוע אחרי פיטוריו של דני פרנקו ועם ברק לדרר כמאמן זמני על הקווים, תתארח הפועל תל אביב אצל הפועל גליל עליון המתדרדרת כשמחר (שני) יימשכו משחקי ליגת העל בכדורסל. קבוצת תחתית נוספת, הפועל אילת, תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה שרוצה לעשות רבע גמר פלייאוף.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם עוזרו ברק לדרר. קובי אליהו
לדרר עם פרנקו. משחקו השני כמאמן הקבוצה/קובי אליהו

הפועל גליל עליון - הפועל תל אביב (21:00)

בהפועל גליל עליון ימשיכו לארח מחוץ לכפר בלום, למרות הניסיון של הקבוצה לפני המשחק נגד הפועל חולון לחזור הביתה לראשונה מאז משחק הבית הראשון שלהם העונה. חודשיים ויומיים לא השיגה גליל ניצחון, כשהיא מפסידה את כל משחקי "הבית" שלה העונה - במשחקים האחרונים הובסה נגד מכבי תל אביב וחולון, כשנראה שמשהו מעט נשבר ברוח של הקבוצה שבתחילת העונה נראתה כאחת המפתיעות בליגה. לוח המשחקים של גליל עד לתום העונה הסדירה לא יהיה קל ובקבוצה יודעים שהם חייבים לנסות לעצור את רצף ההפסדים כבר נגד הפועל תל אביב.

מן העבר השני, שבוע אחרי הפיטורים של דני פרנקו תעלה הפועל תל אביב בחזרה אל הפרקט במפעל היחיד שבו עדיין היא משחקת. האדומים, שהודחו ברבע גמר גביע המדינה וברבע גמר היורוקאפ, התאמנו השבוע שוב מחוץ להיכל שלמה כשמי שיעמוד על הקווים מחר הוא עוזרו של פרנקו ברק לדרר, שבפעם השנייה בקריירה שלו ידריך משחק בליגת העל. בהפועל שוחחו עם מספר מועמדים לתפקיד המאמן במהלך הימים האחרונים, אך נכון לעכשיו לא התקדמו עם אף אחד מהמועמדים, כשבינתיים נותנים ללדרר את הגב המקצועי והוא אף חלק מהחיפוש אחר גארד זר שייכנס לנעליו של ג'ייקובן בראון. בקבוצה מקווים להתחיל להתאושש ולהימנע מהפתעה גדולה נגד קבוצת התחתית של גליל עליון.

הפועל תל אביב תשחק ללא דז וולס וקייל אלכסנדר שסובל מפציעה באפו. לדרר: "היה שבוע קשה, אבל החבר'ה לקחו את זה לכיוון החיובי ועבדו חזק. עשינו את השינויים הקטנים שרצינו בעיקר בהגנה. אני אוהב את הגישה של השחקנים, יש פה הרבה חבר'ה רעבים ויש כאן תחרות טובה על דקות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכס המילטון הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה תצליח לשים בצד את ההפסד לחולון?/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפואל אילת (19:00)

הקבוצה של גיא גודס נעצרה לפני כמעט שבועיים בשמינית גמר הגביע על ידי הפועל חולון בחוץ, אבל בליגה היא הצליחה במשחקים האחרונים להיכנס למומנטום שהכניס אותם למאבק על המקום השביעי. השיא של חיפה הגיע בניצחון החוץ על הפועל תל אביב, ניצחון שבסיומו הותקף אוהד הקבוצה בצורה קשה על ידי קומץ אוהדי הקבוצה המארחת. בחיפה רוצים לשים בצד את ההפסד לחולון בו נראו פחות טוב, לעבור את המשוכה של אילת ולהיצמד לעפולה ולנס ציונה במקום השמיני.

המומנטום של המינוי של יוריצה גולמאץ באילת נעצר בסוף חודש פברואר והקבוצה הדרומית מוצאת את עצמה במאבק משולש עם גליל עליון והפועל באר שבע על המקום האחרון, שעשוי בסוף העונה להוביל לליגה הלאומית. בשעה שהעיר הדרומית חזרה להיות מטווחת על ידי כטבמים, יצאה אילת צפונה, שם שיחקה בפעם האחרונה נגד קרית אתא בגביע לפני כשבועיים והפסידה. באילת יקוו להפתיע את חיפה ולפתוח פער קטן על יריבותיה לתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully