וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ניצחה במאבק? דיווח: הושג סיכום עקרוני עם טיאגו מוטה

על פי הפרסומים גם מנצ'סטר יונייטד הביעה עניין במאמן בולוניה, שיחליף בעונה הבאה את אלגרי על הקווים של הגברת הזקנה לטענת "calciomercato"

תקציר: בולוניה - סלרניטנה 0:3/ספורט1

בולוניה הייתה יכולה לעלות למקום השלישי בסרייה A אם הייתה מנצחת את פרוזינונה היום (ראשון), אבל סיימה בתיקו מאופס ומפתיע מול הקבוצה שמתחת לקו האדום. זו עדיין רק מכה קלה בעונה הקסומה של בולוניה, שבימים האחרונים כבר פורסם כי מאמנה טיאגו מוטה לא צפוי להמשיך על הקווים שלה בשל העניין בו מצד קבוצות פאר ברחבי היבשת.

היום (ראשון), כך לפי "calciomercato", דווח על סיכום עקרוני בין מוטה לראשי יובנטוס, שלמעשה ניצחה במאבק על המאמן בן ה-41 קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד. כידוע, ככדורגלן החל מוטה את הקריירה המקצוענית בקבצת המילואים של ברצלונה, עלה לבוגרים וזכה עם הקבוצה גם בליגת האלופות. הוא המשיך לאתלטיקו מדריד, גנואה, אינטר ופריז סן ז'רמן ומאז הפרישה עבר לאמן והיה בגנואה ובספציה לפני שנחת בבולוניה.

טיאגו מוטה, מאמן בולוניה. GettyImages
מתקרב לגברת הזקנה. טיאגו מוטה/GettyImages

בעוד שחוזהו של מוטה יסתיים בתום העונה והוא רשאי לעזוב ללא תמורה, אלגרי חתום ביובנטוס עד 2025 והקבוצה תצטרך לשלם לו ולצוותו פיצויים בסך כ-20 מיליון יורו כדי להיפרד. באיטליה מעריכים שבעקבות כישלון נוסף של הגברת הזקנה ובשל השנים הארוכות של הצדדים ביחד, ראשי הביאנקונרי ואלגרי יגיעו לסיכום שיוביל לפרידה עוד לפני תום החוזה. על פי המסתמן, יהיה זה טיאגו מוטה שיחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully