וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים ספורט? תתנתקו מהסביבה: האוזניות החדשות של ANKER

אתם בוודאי יודעים עד כמה האזנה למוסיקה מסייעת במהלך האימון הגופני, ממריצה את הגוף ומלטפת את הנפש ולכן מומלץ לכם להכיר את האוזניות החדשות שקבוצת המילטון, היבואנית הבלעדית של מוצרי ANKER בישראל משיקה בימים אלה

המילטון אוזניות ANKER Soundcore Space One A3035. יחצ,
המילטון אוזניות ANKER Soundcore Space One A3035/יחצ

כולנו יודעים עד כמה חשוב לשמור על שגרת ספורט ופעילות גופנית. בעיקר בעונה הזו של השנה, רבים מעדיפים לקיים פעילות גופנית מחוץ לבית ועל הדרך גם ליהנות מאוויר נקי וסביבה ירוקה. בין אתם מאלה שמעדיפים לעשות ספורט בחוץ ובין אם בפנים, אתם בוודאי יודעים עד כמה האזנה למוסיקה מסייעת במהלך האימון הגופני, ממריצה את הגוף ומלטפת את הנפש ולכן מומלץ לכם להכיר את האוזניות החדשות שקבוצת המילטון, היבואנית הבלעדית של מוצרי ANKER בישראל משיקה בימים אלה בארץ:

לאלה שמעדיפים אוזניות ש"יושבות" בתוך האוזן, כדאי להכיר את אוזניות Soundcore Liberty 4 NC מבית ANKER. מדובר באוזניות In Ear המפיקות צליל באיכות גבוהה מאד ושמע Surround 360°, טעינה מהירה והתאמה אישית באמצעות אפליקציית Soundcore. אוזניות Liberty 4 NC החדשות תומכות בסינון רעשים ANC 2.0 עד לרמה של כ- 98.5%. הן מפיקות צליל חד באיכות גבוהה מאוד.
באמצעות Hi-Res Audio, הצלילים המדויקים מגיעים ישירות מהדרייברים בגודל 11 מ"מ והתדרים הדינמיים הכפולים של האוזניות. האוזניות תומכות בטעינה מהירה המאפשרת האזנה של 4 שעות אחרי טעינה של 10 דקות בלבד. טעינה מלאה מאפשרת עד כ- 10 שעות שימוש באוזניות וכ-50 שעות עם מארז הטעינה. האוזניות נוחות במיוחד ומאפשרות שימוש לזמן ממושך בזכות מבנה גמיש של השכבה הכפולה שמסתגל לצורת תעלת האוזן. באריזת האוזניות מסופקות 4 מידות של גומי לקצוות אוזניים כדי להבטיח התאמה מרבית לכל משתמש. האוזניות מאפשרות התאמה אישית באפליקציית Soundcore הייעודית. מדובר בטכנולוגיה ייחודית של Soundcore המנתחת את הרגלי ההאזנה של המשתמש כדי ליצור פרופיל צליל מותאם אישית וייחודי. אוזניות Liberty 4 Liberty 4 NC החדשות עמידות בגשם וזיעה ובעלות תקן IPX4, קישורית אלחוטית Bluetooth 5.3, עם טווח פעולה של עד 10 מטר ושקע טעינה USB Type-C. מחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים. ה- Liberty 4 משווקות עם 18 חודשי אחריות מטעם קבוצת המילטון (ללא אחריות על נזקי מים).
לאלה שמעדיפים אוזניות "קשת" כדאי להכיר את האוזניות החדשות Soundcore Space One A3035 מבית ANKER. האוזניות החדשות הן אוזניות קשת On-Ear BT עם איכות סאונד ברזולוציה גבוהה הודות לתמיכה ב- Hi-Res Audio בשילוב של דרייברים בגודל 40 מ"מ עם שכבה כפולה של דיאפרגמה. חיי הסוללה של האוזניות ארוכים במיוחד. הודות לטכנולוגיית ניהול האנרגיה של Anker ושבב Bluetooth LE, האוזניות מציעות עד 55 שעות של האזנה במצב ANC כבוי ועד 40 שעות של האזנה במצב ANC מופעל.טכנולוגיית LDAC מאפשרת פי 3 יותר נתונים שמועברים לאוזניות עם סינון רעשים אקטיבי. העברה ללא אובדן מידע מבטיחה שמיעה של כל פרט קטן במוזיקה. האוזניות מציגות יעילות ביטול רעשים של עד 98% המתאפשרת הודות ל-2 מיקרופונים המותקנים על כל אוזנייה ומסננים את הרעשים מסיחי הדעת שבסביבה. ניתן לעבור בין מצב תחבורה, חוץ ופנים לקבלת חוויה מותאמת של ביטול רעשים. האוזניות מאפשרות התאמה אישית מלאה של צלילים המותאמים להעדפות האישיות של המשתמש באמצעות אפליקציית Soundcore הייעודית. מדובר בטכנולוגיה ייחודית של Soundcore המנתחת את הרגלי ההאזנה של המשתמש כדי ליצור פרופיל צליל מותאם אישית וייחודי. האוזניות בעיצוב מתקפל לאחסון קל ונשיאה נוחה. בעזרת שימוש בקצף זיכרון, האוזניות "זוכרות" את כיוון הזווית שנבחרה וכך יתאימו לצורת הראש ללא צורך בכיוון מחדש.

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של ANKER בישראל, מעניקה 18 חודשי אחריות על המוצר. המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully