וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע רוצה את טיבי לעונה נוספת. גורדנה יעדר נגד ריינה

7.4.2024 / 12:00

בקבוצה מרוצים מאוד מהתרומה של הבלם הוותיק ויציעו לו חוזה חדש. הקשר עוד לא התאושש לחלוטין מהפציעה, גם דדיה מחוץ לסגל

תקציר רבע גמר גביע המדינה: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

אחרי ההפסד של הפועל חיפה אמש (שבת) לבני סכנין, בהפועל באר שבע רוצים להגדיל את הפער מהמקום הרביעי, לנצח הערב (20:15, ספורט1) את בני ריינה בחוץ ולפזול כבר לעבר המקום השני.

למרות זאת, בבאר שבע לא חושבים שמצפה להם משימה קלה, זוכרים היטב את התוצאות האחרונות של ריינה כולל הניצחונות על מכבי חיפה, ולכן קיימת הערכה רבה לקבוצה של שרון מימר.

באר שבע תצטרך להסתדר הערב ללא מיגל ויטור המוצהב וגם ללא יוני סטויאנוב. מי שעוד יעדר הערב הוא רועי גורדנה, שכבר הצליח לשחק אחרי הפציעה הקשה בכתפו מול הפועל חיפה לפני שבוע. גורדנה שותף לכמה דקות בניצחון על הפועל פתח תקוה בגביע, אבל מאז ההתאוששות שלו מהפציעה לא מתקדמת והוא לא יתלבש הערב, כך שקרוב לוודאי ששי אליאס ועדן שמיר יפתחו בקישור האחורי.

ברדה מקבל הערב את מריאנו באריירו אחרי הרחקה משלושה משחקים, והוא אמור לחזור לפתוח במרכז ההגנה לצד איתן טיבי. טיבי צפוי לקבל הצעה בקרוב להאריך את חוזהו בעונה נוספת. הבלם הוותיק והמעוטר שזכה בשלל תארים בכדורגל הישראלי, הוכיח את עצמו גם העונה, ומבחינת באר שבע אין סיבה שלא ימשיך לעונה נוספת. ברדה מעריך מאוד את טיבי שגם כאשר הוא משחק וגם כאשר פחות, מתאמן ברצינות ותורם לקבוצה בכל האספקטים.

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
תורם על המגרש ומחוצה לו. טיבי/דני מרון

מי שעוד יעדר הערב ולא נכלל בסגל הוא אור דדיה, וזאת אחרי שמקסימו לוי תפס מקום בסגל ואנדרה פוקו שב אף הוא לסגל כבר במשחק האחרון אחרי פציעה ממושכת.

בבאר שבע אמרו הבוקר: "אנחנו רוצים להמשיך בקו עלייה, לעשות תוצאות טובות בפלייאוף ולהיות הכי קרובים ליכולת טובה לקראת חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully